"Ben aşık olamıyorum. Benimle sadece takıl geç" diyen erkeğe karşı kafam karışık. Ne yapayım?

Aramızda 9 yaş var. Aşık oldum. Bunu fark edince bana sakın aşık olma dedi. Beraber vakit geçiriyoruz fiziksel olarak da bir şeyler yaşıyoruz. (Çok ileri gitmeden). Beni fiziksel olarak da beğeniyor kişilik olarak da. Bir gün onu kıskanır gibi oldum ve bunu fark etti bir sigara yaktı. Bana aşık olma dedi. O an gülümsedim ama eve gittiğimde sabaha kadar ağladım. Akşamına durgunluğumu fark edip açık konuşmamı istedi. Konuştuk, bu işe başlarken mutlu olalım yeter dedik, dedi. Benimle takıl beni s*et, takıl geç ya daha sana ne diyeyim dedi. Sonra da bu tavsiyeleri sana verdiğim için şanslısın vs dedi. Aramızda 9 yaş olmasından kaynaklı sanırım. Ben çok seviyorum aşık oldum. O da bana ilgi gösteriyor seviyor ama bir gün bitecek gözüyle bakıyor ciddi bakmıyor. Adını koymadık sadece takılıyoruz sözde. Çok üzülüyorum. Halbuki o da zaman zaman beni kıskanıyor. Sizce aşık oldu da belli mi etmek istemiyor ümitlenmeyeyim diye. Kafam çok karışık ne yapmalıyım konuşmayı kesmek istemiyorum çok seviyorum. Beni bırakmasın diye aşık olduğumu itiraf edemiyorum. Ben de sana aşık değilim dedim, yalan söyledim...

Güncellemeler
+1 yıl
(ben 20 yaşındayım o da 29)
"Ben aşık olamıyorum. Benimle sadece takıl geç" diyen erkeğe karşı kafam karışık. Ne yapayım?
Cevapla