Sana aşık olmak istemiyorum diyen erkek ne demeye çalışıyor?

2. buluşmaydı, ilki iş içindi (olmadı) ikincide bana açıldı. Böyle sanki aşık gibi davranıyodu sürekli bakıyodu bana, izliyodu (utandığım için kaç kere bakma dedim) çok soru soruyodu tanımak için, ciddi ilişki istiyorum bazı şeylere doydum geyiği yaptı, ne kadar güzelsin utanıyo musun kızarıyo musun senin gibi kızlar kaldı mı diye konuştu durdu... sevgilim ol dedi (kaç keree), ben de güldüm hep ama açık kapı bıraktım cevaplarken. Tüm gün vakit geçirdik sn son Durağa bıraktı beni arabasıyla sonra yirmi dk içinde aradı, instagramdan takip attı.. buraya kadar her şey tamam. Sonrasındaki üç gün hiçbir şekilde yazmadı aramadı instadan takipten cikti ve bugün 3. gün ben mesaj attım neden takipten çıktın diye"Sana aşık olmak istemiyorum" dedi. Çok güzelsin ama tatmin olmam tarzı şeyler söyledi. Yaş farkı var uyuşmuyoruz dedi. (21 ben o 27)... İnşallah istedigin gibi birini bulursun dedi. Sonra ben numaramı siler misin dedim zaten sildim by by yazdı. Bu kadar. Sizce ona vermeyeceğim için uzatmadı mı?( Konuşma arasında eve gel muhabbeti oldu kafeler kapalı şeysiyle, gelmem dedim falan filan.. ağzımı aradı yani) Aşk meşk olaylarına da girmeyeyim dedi kesin önceden yaralıysa?
Sana aşık olmak istemiyorum diyen erkek ne demeye çalışıyor?
Cevapla