Yedi yıllık evliyiz ikimizde çalışıyoruz eşim vardiyeli çalışıyor ve benim aileme çok düşkün ama bu çok fazla kendi evimizde dahil kalmıyoruz annemle yaşıyoruz buna defalarca şikayet ettim kavga ettik ama bunu bile değiştirmiyor senin annen iyi anne anne gibi anne falan diyor kendimize ait bir düzenimiz yok yedi senedir bunların kavgasını yapıyoruz ilgi alaka yok ben herşeyi kendi ailemle yapıyorum gezmeyi sevmez istemediği bı ortama gitmez ve daha nicesi boşanmak istiyorum onu da kabul etmiyor ben seni çok seviyorum diyor ama bende bitti yedi senedir çabalıyorum her şeyi ile ilgileniyorum çocuk gibi bir şey daha da beter oldu ne yapmalıyım aynı durumda olan var mı
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılbenim eski kocamda aynen böyleydi boşandım kurtuldum gayet rahatım nafakada alıyorum yiyorum itin parasını her ay ödüyor küçük yerde yaşıyodum çevre baskısı aile baskısı bunları bilirsin buna rağmen ben boşandıysam sen her türkü boşanırsın şu an biriyle konuşuyorum muhtemelen evleneceğiz
17 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılçekişmeli oldu bizimki 1 sene sürdü en sonunda o pes etti boşandık
Cevap sahibi+1 yılistemediler bende kendi başımın çaresine baktım kız kardeşimle kalıyorum şu an farklı şehirdeyiz çalışıyorum da eve destek oluyorum
Cevap sahibi+1 yılevet annemle konuşuyorum sdece
En İyi Cevaplar
Her evde sorun var inan bana sorunsuz bir ev yok bak bende evliyim tam 10 yıldır düzenli bir hayatım yok hele şu 2 yıldır hiç yok herkesin kendine göre sorunu var ben eve bile gitmiyorum eşim çocuklar hep kaynanam gilde kişisel sebeblerden dolayi
09 Yorumla- +1 yıl
Yani bu bence çok yanlış bir şey elbetki basimizdaki büyükler de ölecekler hayat tecrübelerine ihtiyacınız var ve siz bu tecrübeleri edinemezseniz bazı sıkıntıları yaşamazsınız üstesinden kendiniz gelmeyip sürekli büyüklere intikal ettirirseniz bu sizin için çok büyük sorun inan bana cunki tecrübe parayla bile satın alamicaginiz bir nimettir bunu ona anlatmalısin fakat alacağın cevap şimdiden belli bişey olmaz ozman gelsin düşünürüz bisiyler dicektir esiniz
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
15Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılAyrılmanız lazım
01 Yorumla- +1 yıl
Evet
+1 yılKlasik evlilik. Kendin ettin kendin buldun. Evliliği ne sanıyor bu kadın milleti ah bir anlasam.
.015 Yorumla- +1 yıl
Ulan evlenip de kim mutlu olmuş. Hele ki by kadar genç yaşta. 20lerde evlenilmez hayat ve cinsellik yaşanır doya doya. Eğitim ve kariyer yapılır. 30larda evlenilir.
- +1 yıl
Gün gibi ortada olan bir şeyi nasıl anlamaz kş bir insan. her şey ortada net ve açık. Eğer çocuk varsa daha önündeki 50 60 sene böyle geçecek. Haa çocuk yoksa o zaman boşanma şansın var
- +1 yıl
O zaman şaka bir yana netsen bu konuda vakit kaybetme hemen boşan. Herkes daha gençken yoluna baksın düzenini kursun hayatını yaşasın.
- +1 yıl
Onu bir geçecekler. Artık yaşamak istemediğin birisiyle yaşamak zorunda değilsin. Ama çocuk olsaydı o zaman durum farklı olurdu.
- +1 yıl
Onlara sırtımı da dinlemiyorum ne demek?
- +1 yıl
Sanmam yalnız kalacağını. Sırf boşandın diye seni evlatlıktan reddedecek halleri yok ya.
- +1 yıl
Akıllı düşünene kadar deli malı götürürmüş deniz. Yarın çocuk falan olursa bu işin geri dönüşü olmaz benden söylemesi.
Gizli Üye(36-45)+1 yılTek taraflı mücadele ile olmuyor. O yüzden değişmediyse bundan sonra da değişmez.
İlk önce aldat. Sonra boşan. Çünkü bu kadar çabaya rağmen degmiyor. En azından için sogur.029 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÇünkü insanız biz robot değiliz bizimde duygularımız var arzularımız var. Ve hayatımızda ne eksikse onu dışarıda ararız.
Bu kişiyle bir ömür geçmez.
Çocuk var mi peki
Cevap sahibi+1 yılEkonomik özgürlüğünuz var mi
Cevap sahibi+1 yılO zaman hiç zaman kaybetmeden boşanma davası açın. Yoksa bu şekilde saglinizi da yitirirsiniz. Veya bosanacaginizi sizi kaybetmemek ve mecbur bırakmak için hamile bırakmaya çalışabilir korunun kesinlikle
Cevap sahibi+1 yılEkonomik özgürlüğünüz var kimseye akıl danismak zorunda değilsiniz. Gidin ayrı bir ev tutup boşanma davası açın. Onlar kabullenir
Sonuçta sizin ne yaşadığınızı kimse bilemez. Onların düşüncelerini umursama
Cevap sahibi+1 yılAilen sana dönüyor. Onlar kabullenir bu şekilde ikna edemezsin
Cevap sahibi+1 yılEe o aileni içten fethetmiş. Seni umursayan yoksa sen neden umursuyorsun. Sen onların kızısin. Elbet kabullenirler. Sen eşyalı ev tut ve boşanma davası ac
Cevap sahibi+1 yılİnan yoksa kabullendiremezsin. Ve tutarsa çocuk olursa iyice elin kolun bağlanır
Cevap sahibi+1 yılO zaman o olmadan eşyalı ev kirala vs boşanma davası ac. Bu benim hayatım benim kararım diyeceksin ailene de
Cevap sahibi+1 yılAilene sırt falan dönmüş olmuyorsun. Artık sen çocuk değilsin. Onlarda senin kararına saygı duyacak evlatlarini mutlu olmasını ister her zaman
Cevap sahibi+1 yılSiz bilirsiniz. Cesur olmak zorundasınız yoksa kabullenip devam edeceksiniz. Seni senden başka anlayan olmaz. Eşin sana değil senin ailene oynuyor😂 yalaka damat. Git karını mutlu et dimi ama
Cevap sahibi+1 yılBen diyorum sana cesur olacaksın. Size ağlıyor benim isteğimi önemsemiyor. Ben bır ömür çekemem bunu. Siz çok memnunsaniz ben bosanayim. Siz onu evlatlık alın ben sizin evladinizim o değil diyeceksin
Cevap sahibi+1 yılYa ev almakla evlenmekle yuva kurulmuyor, aile olunmuyor ki
Al işte ev araba vs ne kıymeti var ki seni duhvusal olarak anlamayan seni umursamayan biri olduktan sonra.
Cevap sahibi+1 yılİşte eşin zaten türbine oynuyor. Yani seni anlasa srnin istediğini yapsa sorun kalmayacsk
Cevap sahibi+1 yılArtık zaten ağzıyla kuş tutsa yaranamaz sana. Bir sözüm var afedersin ona doğruları kıçından büke büke soksan girmez çünkü bünyesi kabul etmez 🤭
Cevap sahibi+1 yılİnşallah. Bu saatte bile uyumadigina göre mutsuzluk artık işlemiş sanırım
+1 yılCevap belli değil mi?
Düzelmiyor seni dinlemiyorsa yol vereceksin gidecek.05 Yorumla- +1 yıl
@gumuskasik kolay mı
- +1 yıl
Hem de çok kolay. Hayata bir kez geliyoruz.
- +1 yıl
Sen farklısın kafan farklı ve bu
- +1 yıl
:(((
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılİlşki terapisti denenbilir
Buradaki gelişmelere göre boşanma yolu tercih edilmeli015 Yorumla- +1 yıl
Terapistin iletişimi kesme önerisi çok anlamlı gelmedi
Öyleyse de bir sebebi olmalı
Enteresan
- +1 yıl
Hımm mantıklı
Ancak özlemene bile fırsat vermemiş
Daha garibi özlemekten uzak olduğun kadar görmeye de tahammülün yok - +1 yıl
Evlilik sürecindeki ortam yaşam şekli davranışlar
Sergilenen ya da sergilenemeyen tutumlar bu hissiyatın temel sebebi olabilir
Görmeme yöntemi uygulanamamış
Düzeltilebilir ancak bu isteğe ya da enerjiye sahip değilsen sağlıklı yöntem boşanmak - +1 yıl
Boşanma kararı iki kişiyi bağlar
Aileler zaten işin dışında kalmalı ve finalde kalacak
Eşinin istemiyor olması da çekişmeli boşanma yoluna sebep olacak
- +1 yıl
Her durumda dava açabilirsin
- +1 yıl
Sürece alışırlar emin ol
- +1 yıl
Zor süreçler
Günaydın bu arada🙏🏼
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSen çok yorulmuşsun yıpranmışsın zaten kafanda da bitirmişsin her gün izdirap artık sana
018 Yorumla- +1 yıl
Evet bi izdirapta geçmez emin ol git gide daha kötü olur çünkü sen kafada bitirmissin
- +1 yıl
Anladım. suclu hissediyorsun sende dimi şöyle ona böyle daha kötü oluyoruz desene :(
- +1 yıl
Anladım senin durum gerçekten kötü sadece bu kadarla sınırlı değil gibi sanki sorunlar
- +1 yıl
Aynen Öyle olur genelde manipüle ediyorsa cevrede tarafına çekiyorsa suçlu sen olursun
- +1 yıl
Ben delirdim yaa artık zaten :( keşke yardım edebilsem :(
- +1 yıl
Nerdesin :(
- +1 yıl
Evet keşke anlatabilsem senin gibi herseyi
- +1 yıl
Buradan mı:(
- +1 yıl
Sadece yaralarımız ortak diye demistim
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Öküzle evlendiğini fark edenler kulübüne hoş geldin merhaba nasılsın canım benim
07 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 374 cevap paylaştı. Kafanda bitmişse daha da uzun sürmez bu ilişki.
05 Yorumla
+1 yılİki medeni insan gibi eşinizi karşınıza alın konuşun
013 Yorumla- +1 yıl
Çocuk var mı
- +1 yıl
Peki şimdi ne yapacaksıniz
- +1 yıl
Devletin Çocuk Yetiştirme Yurtlarında bir evlâd edinin yuvanız kurtarin
- +1 yıl
Bence denemenizde faydalı olacağına yürekten inanıyorum
- +1 yıl
Kararınıza saygı duyuyorum ama bir yuva kurmak çok zor, ayrılmakta zor, bir değerlendirmesi tavsiye ediyorum
- +1 yıl
Günaydın
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle oluyor bende yaşıyorum son 6 aydır tuhaf şeyler
01 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 596 cevap paylaştı. Kötü bir durum ama mutlaka konuşarak ortak yolu bulmanız gerekiyor
015 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılSen iyi dayanıyorsun o zaman ilgisiz amin isteklerine uymayan biriyle olmaya
03 Yorumla- +1 yıl
Anlatmak istermisin dertleşmek istersen?
Hata tamamı ile sizden kaynaklanıyor çünkü evlenmeden önce hiç mi birburinizi tanimadiniz diyelim ki tanimadiniz baştan konuşmanız gerekiyordu
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynı durumdayız çok iyi anlıyorum seni sanki sen birşeyleri düzeltmeye çalıştıkça her şey çok daha kötüleşiyor gibi geliyor. Senin verdiğin emeği özveriyi eşinden göremiyorsun ve çok daha üzülor seni
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBende çok yoruldum inanki bazen eve gitmek istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılNe diyor eşin bu duruma
+1 yılailen de olay bitiyor. Biraz soğuk davransınlar sorun çözülür
03 Yorumla- +1 yıl
annenle konuş, böyle devam ederseniz boşanırım gibisinden konuş
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılHaklı olmak yetmiyor ya
01 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 583 cevap paylaştı.
+1 yılBelki ayrılık girerse azcık düzelir
021 Yorumla- +1 yıl
Bir şekilde sende tersle kabul etme ona inat
- +1 yıl
Bence sen biraz kendi aileni düşün
- +1 yıl
Ailen için bosan senin ailen daha kiymetli dedim
- +1 yıl
Senin yaşadığın olaylar
- +1 yıl
O zaman sen biraz tavır koy net
- +1 yıl
Yap sonra birde öyle dene
- +1 yıl
Aynen öyle inşallah dua ediyorum senin için
- +1 yıl
Ne demek peki bu kadar kavga sonrası nasıl oluyor bir yerde yatmak kizmiyormu sun çocuk var mı
- +1 yıl
Günaydın. Bak bu iyi işte olmaması sevindim böyle catirdayan evlilikte çocuk kötü karar olurdu.
- +1 yıl
Baya erkencisin sende geç yatıp erken uyaniyorsun
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. maddi durumu iyi olmadığından olabilir
017 Yorumla
+1 yılBitir abla sevmiyorsan
01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇocuk var mı peki
012 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKendiniz mi istemediniz
Cevap sahibi+1 yılSizin birbirinize o zaman güveniniz yok
Cevap sahibi+1 yılSen onu yönlendirebilirsin çaba gösteriyor musun
Cevap sahibi+1 yılTakip edebilir misin
Cevap sahibi+1 yılBen size takip isteği attım şimdi
Cevap sahibi+1 yılPeki ne yapmayı düşünüyorsun var mı bi planın
Cevap sahibi+1 yılSustunuz
Cevap sahibi+1 yılTakip edecekseniz gizliden çıkayım
Devamını Gör(5)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 7 yıllık evliyim, eşimden çok soğudum. Tüm şikayetlerime haklısın diyor ama hiçbir şeyi düzeltmiyor. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer