7 yıllık evliyim, eşimden çok soğudum. Tüm şikayetlerime haklısın diyor ama hiçbir şeyi düzeltmiyor. Ne yapmalıyım?

Yedi yıllık evliyiz ikimizde çalışıyoruz eşim vardiyeli çalışıyor ve benim aileme çok düşkün ama bu çok fazla kendi evimizde dahil kalmıyoruz annemle yaşıyoruz buna defalarca şikayet ettim kavga ettik ama bunu bile değiştirmiyor senin annen iyi anne anne gibi anne falan diyor kendimize ait bir düzenimiz yok yedi senedir bunların kavgasını yapıyoruz ilgi alaka yok ben herşeyi kendi ailemle yapıyorum gezmeyi sevmez istemediği bı ortama gitmez ve daha nicesi boşanmak istiyorum onu da kabul etmiyor ben seni çok seviyorum diyor ama bende bitti yedi senedir çabalıyorum her şeyi ile ilgileniyorum çocuk gibi bir şey daha da beter oldu ne yapmalıyım aynı durumda olan var mı

7 yıllık evliyim, eşimden çok soğudum. Tüm şikayetlerime haklısın diyor ama hiçbir şeyi düzeltmiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla