25-30 yaşları arasındasınız ve eşiniz kayboldu
Bütün veriler eşinizin öldüğünü gösteriyor,
Ama ortada ceset yok.
Bu durumda yeni birisine gönlünüzü nekadar sürede açarsınız? Kaç yıl beklersiniz?
Bütün veriler eşinizin öldüğünü gösteriyor,
Ama ortada ceset yok.
Bu durumda yeni birisine gönlünüzü nekadar sürede açarsınız? Kaç yıl beklersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Depresyona girer ölümü beklerdim galiba ama bu durum gerçekten seviyorsam olurdu ben alıştığım sevmeye başladığım insanlardan kopamıyorum bak bir seçenek ise onu aramaya devam ederdim çok film dizi izlediğimden olsa gerek her an her şey olabilir diye bakıyorum hayata 😅 belki benden habersiz mitte çalışıyordur 😂😂
İşte bu 💪
En son umut ölür
Bravo
Filimler işe yaramış 😁
Hayat mucizelerle dolu
😂😂😂 Ya hayat mucizelerle dolu değil kendime göre birini bulmuşumda kaybetmişim yeni biriyle uğraşamam
Mücadele edersin ama bir ipucu bulmak için?
Tabiki ederim dediğim gibi sevdiysem bağlandıysam kopamam elimden geleni yapar tabiki arardım peki sen ne yapardın aynı durumu yaşasaydın
Ben ne yapardım.
Duygular ve düşünceler değişkendir
Dolayısıyla iddialı konuşmak istemem.
Ama peşinde düşer kolay kolay pes etmezdim
Sonuna kadar mücadele verirdim.
Öldüğünden Emin olacağım tek bir hücresine bile ulaşana kadar başka Gönül macerası aramazdım
Zaten gönlümde kapalı olurdu o duygulara
Yani olması gerekeni yapardın.
Ama maalesef bana böyle yapılmadı
Nasıl yani bu durumu yaşadın mı
🤦 sorma
Neler yaşadım neler
boş ver geçmişe takılma önüne bak yolda yürürken arkaya bakıp yürüyemez takılıp düşeriz aynı şekil geriye takılıp kalırsan hayatta hep tökezlersin demekki o kişi doğru kişi değilmiş gitmesi iyi olmuş
Ah keşke dediğin yapabilsem.
7 cihan bir araya gelse mutluluğumuzdan sadakat ve sevdamızdan şüphem olmazdı.
Hergün onları yalnız bırakmamak adına ölmemek için dua ederken
Döndüğümde 4 yaşındaki kızımın başkasına Baba dedirtilmeye çalışıldığını gördüm
Keşke ölseydim dedim
Keşke 100 defa ölseydim
Ya rahatsızlandın komalık bir durum oldu ya da askersin
Bilemiyorum tahminlerim bu ama senin tam olarak ne yaşadığını ne hissettiğini tabiki bilemem bence en mantıklısı bir psikologla görüşmen
Ne olduğumun ne önemi var ki, şimdi ne yapmalıyım o önemli
bana dönmek için her gün gözyaşı döküyor
Beni gördüğünde çok mutlu olduğunu gözlerinden anlıyorum.
Ama bir türlü midem almıyor adım atmaya.
Bir taraftan vicdanım paramparça...
Ne olduğunun dediğin gibi önemi yok sadece sorduğun soruya göre fikir yürüttüm şu yüzden yürüttüm eğer işin yüzünden böyle bir durumun varsa o kişi zaten böyle bir ihtimalin olabileceğini biliyordu ama beklemedi ayrıyeten şu durum var ne kadar onlardan ayrı kaldın belkide bu duruma kadını başkaları soktu kadına kendini değil çoçuğunu düşün babasız mı büyüsün işin aslı çocuk olunca işler karışıyor insanın önceliği oluyor başkası değil baba hasreti çekmesin eksik büyümesin vs eğer tek olsaydı kadını suçlayabilirdim ama insan yavrusu için ölümü bile göze alır en azından benim annem öyle yapardı çünkü bunu onun gözlerinde gördüm
Çok teşekkür ederim
Güzel bir bakış açısı
Ben de sizin gibi düşünüyorum ama kıramadım bişey oluştu içinde
Bence önceden de dediğim gibi bir psikologla görüşmeniz iyi olur veya ilişki terapisti olaylara farklı açılardan bakmanızı sağlayabilirler
İlgi ve fikirlerin için teşekkür ederim.
Bakalım Zaman neyi gösterecek.
İyi geceler size
Ne demek pek yardımcı olamadım aslında öylesine bir soru sanmıştım böylesine derin bir konu olacağını hiç düşünmemiştim gelecekte size iyi şanslar umarım her şey güzel sonuçlanır size de iyi geceler
Çok teşekkür ederim iyi temennileriniz için
Aslında soruyu paylaştığıma da pişman oldum.
Sıkıntıdan nerede ne yapacağımı şaşırdım.
Tekrar iyi geceler
Eğer yazdığım yorum yüzğnden özel hayatınız hakkında fazla bilgi yazdıysanız fazla kişinin öğrenmesi sizin için sorunsa yorumum siliniyorsa silebilirsiniz
Yarın gün içinde kontrol edip sağlıklı kafayla bir çaresine bakacağım.
Teşekkür ederim
Önemli değil
Bulunana kadar beklerim.
Evet
Olması gereken o
En azından cesedini görene kadar