Ben beni terk eden birini özellikle beklemem. Şimdi terk etsin bir hafta sonra geri gelsin hadi hala onu bekliyorum o bana gelsin moduna girmem. Zaten ben birini beni sevsin diye de sevmem. Eğer beni terk edince benim sevgim de bitiyorsa onu beklemem ama hayır onu seviyorsam yine aynı şekilde özellikle geri dönsün diye bir beklenti içine girmem. Sevgimi aşkımı duygularımı içimde yaşarım.
Terk eden biri, aşktan öldürdüğü kalbe mutlaka geri döner derlermiş.. Neden dönüyorlar? Çok sevdikleri için mi yoksa ne kadar bittiğini görmek için mi? Peki beni bırakıp başka tenlerde soluklanan birini ben bekler miyim?
Oyun oynamıyoruz ya da ergen değiliz. İstediği zaman gittden biri istediği zaman geri geleceğini düşünüyorsa ağzım varken başka bir tarafında gülerim ona. Terk ettiyse olay bitmiştir. Kimseyi bekleyemem.
Ben beklerim bekliyorum da. Çünkü seviyorum onu. Seven insan sabreder, hata yapılır, geç de olsa farkedilir, bir daha yapılmayacağı anlaşılır. Bu süreçte de kimseyle birlikte olunmamışsa beklenilir. Gerçek sevgi sabır işidir.
Ben beklemem ama bir ömür boyu bekleyenler var şahit oldum ve hatta bu dünyada olmadı ahirette olur inşallah diyeni gördüm... yeni genç nesil pek anlamaz ama durum bu...