Erkek arkadaşım benle buluşmuyor, bahane üretiyor. Sizce ne yapmalıyım?

Aklı fikri yakinlaşmakta. Tatile gidelim dedi olmaz dedim. Niyeti yakinlasmak. 2 kez cafede buluştuk. Artık buluşma teklif etmiyor, ben söyleyince tamam buluşalim diyor son anda buluşmayı iptal ediyor. Demin kizdim , iş yoğunluğundan diyo haklisin diyo. Ayrılmak istemiyor, benimle evlilik hayallerinden bahsediyor. Ama 3 ayda 2 kez buluştuk. Hep hasta veyahut seyehatte. Hep işi var. Ben biraz fazla duygusalim çabuk bağlaniyorum, ona karşı duygularım fazla, o öyle değil. Bu yüzden kendimi aptal gibi hissediyorum.

Ne olacak böyle bilmiyorum. Siz olsaniz ne yapardiniz?

Erkek arkadaşım benle buluşmuyor, bahane üretiyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla