Erkek Arkadaşım yanıma gelmiyor bunu bir sorun haline getirdim ne yapmaliyim?

Merhaba arkadaslar bisi sorcam lutfen yardimci olur musunuz benim erkek arkadaşım var 2 senedir tanisiyoruz sevgiliyiz kendisi İstanbul'da tek ev tutmus kalıyor ailesi uzakta samsunda oturuyor bundan 2ay önce istemeye geldiler beni nisanlandik yüzük taktik fakat nişanlım 2aydir hiç yanıma gelmiyor bulusamiyoz edemiyoz yani neden yanıma gelmediğini soruyorum oda param yok maaşımı alinca gelcem diyor bana ben çok üzülüyorum yanıma gelmiyor bende haftada bir kez gezmek dolaşmak vakit geçirmek istiyorum fakat gelmiyor yanıma pazar izinli oluyor diyor yorgunum yani İstanbul'da içindeyiz aramizda 1 saat var yani sizce ne yapmalıyım bide erkek arkadaşım ilişki konuşmak istiyor sürekli sizce bunlar normal birsey mi bence evlenmek isteyen adam her türlü evlenirdi bukadar beklemezdim ben sizce bi psikoloğa danışmam da fayda var mı?
Erkek Arkadaşım yanıma gelmiyor bunu bir sorun haline getirdim ne yapmaliyim?
Cevapla