Erkek arkadaşım beni almaya gelmiyor, şımarıklık mı yapıyorum?

2 aylık bir ilişkim var. Avm de çalışıyorum. Bu gün işte bir problem oldu çıktığım saatten geç bir saatte çıktım. Akşam vakti otobüsler az oluyor. İşten çıkınca onu aradım. Otobüsümün 1 saati olduğunu eve varışımın gece yarısını bulacağını söyledim haberi olsun diye dedim. Bu gün ince giyinmişim üşüyor musun diye sordu evet dedim ince giyinmişim. O da sadece kıyamam dedi sonra naber falan diyip kapattık. Yani gelip almasını istemiyorum tabi saat geç ama en azından teklif etmesi gerekmez miydi? Şımarıkça bir düşünce mi?

Güncellemeler
1 yıl
Hayır bir de otobüsüm gelmedi. Yürümek zorundayım 3 km falan ordan metro derken eve varmam 1. Bunu da ona söyledim ben de duşa giricem uyurum iyi geceler dedi. Laf arasında toblerone u küçükken alamadığı için üzüldüğünü söylemişti. Kolum kadar çikolata aldım dün. Onun en ufak mutluluğu için çabalıyorum. İnsan nezaketen merak eder bırakmayı teklif etmesini geçtim. Ben de duşa giriyorum iyi geceler ne ya.
Erkek arkadaşım beni almaya gelmiyor, şımarıklık mı yapıyorum?
Cevapla