Normalde biz buluşacaktık falan şu an işlerinin çok yoğun olduğunu söylüyor aylardır görüşmüyoruz uzak mesafedeyiz. Benimde işlerim oluyor müsait olamıyorum ama 2 aydır işlerim yoktu ne yapabilirim ikna etmek için
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sen git o zaman o müsait olamıyormuş ısrarla gelmesini istıyorsun boşluk yaratıp o boşlugu sen yarat madem
Benım gelmemi istemiyor geleyim dedim yok dedi
Ayrıl o zaman böyle ilişki olmaz zaten
Seviyorsa bir yolunu bulup gelir o yüzden çaba sarfetmene gerek yok sadece ilişkini gözden geçirmelisin
İlişkim cidden b@k olmuş benim
Anladığım kadarıyla problemler var ilişkinizde benimle paylaşmak ister misin
Problem yanıma gelmemesi
Ne zamandır birliktesiniz siz?
4 sene
Sen ciddi misin?
Evet ama 4 senedir görüşmeme gibi durum yok ya aynı yerde yaşıyorduk zaten
Ne zamandır uzaksınız böyle
3 senedir uzagız
En son ne zaman görüştünüz peki?
6,7 ay önce falan
Çok olmuş sizi sevdiğine emin misiniz siz?
Cok olmus diyorsunuz demi? Ondan once 2 sene gelmedi yanıma 2 sene bekledim
Beni seviyor hissediyorum sevmese zaten konusmaz bile ama gelmiyo yanıma işkolik isim var diyor hep
Ve sizin hala bu ilişkiye dair umutlarınız var öyle mi. Çok yıpranmış acı çekmiş çok yorulmuş olmalısınız. Sizin adınıza çok ama çok üzüldüm gerçekten
Zaten evlenme niyetinde de ben hemen evlenmek istemiyorum bir an isini düzene sokup evlenesi var
Yani oynatma gibi durumu yok beni
Size söylediği o olabilir ama yaptıkları hiç öyle durmuyor açıkçası
Yok merak etmeyin niyeti o ama gelmiyor yanıma napıcam ben
İlişkiniz hakkında daha çok detay bilmek isterim ama yorumda yazmak zor oluyor sizi yormak istemem
Aman ya ben yoruldum yorulcagım kadar
Buyrun sizi dinliyorum o zaman
İstemiyorsa niye ikna etmeye çalışıyorsun ki çok üstüne düşme salla gitsin
En son 8 ay once gorustuk normal mi?
Anormal. Benim eski sevgilimde aynıydı 7 ay görüşmedik hiçbir çabasıda yoktu ayrıldıktan sonra gelmek istedi bu seferde ben istemedim 2 yıl çöp oldu gitti. Bence seven insan o kadar uzun süre görmeden dayanamaz ya
Ben universite okuyorum başka şehirde ve her gün dersim var müsait olamayacağım subat ve Mart ayında musaitim goruselim dedim olmaz bilmiyorum olmaz bilmiyorum anca bunları dedi bana en son gecen sene kışa doğru buluştuk demem o ki okullar tatil olana kadar bulasamayacagım o yuzden simdi bulusmak istiyorum resmen 1 sene olacak saka gibi cok canım sıkılıyor kendisinin umrunda dahi değil
Onun umrunda değilse senin hiç olmasın kendini üzmene değmez cidden. İstersen youtubeda ilişki koçları oluyor onların videoları izle belki ne yapman gerektiği hakkında bi fikir sahibi olursun adil yıldırım var tavsiye ederim
Ya ben napmam gerektiginin bilincindeyim ama tek derdim bu ay icerisinde yanıma gelmesi m@l gibi yaza kadar bekleyecek miyim hala aylardır bekliyorum zaten sinirlerim bozuldu
Bu gidişle bekleyeceksin gibi duruyor 🤷🏻♀️😐
Of off 🥺🥺🥺
Buluşma kelimesi açma Arkadaşlarınla vaiit geçir aktif ol illaki o bir gün buluşalım dicek istemeyen insanı naparsan yap getiremezsin yanına buluşmak umrunda değilmiş gibi davranan sessiz kal bu konuda
Peki öyle yaparsam umrunda olur mu cidden cok yogun ve devamlı erteliyor bıktım artık
Üstüne düşme fazla, kendi gelir o zaman
Gelmiyor ki
Neden ki? Sevgisi azalmış olabilir
Yoğunum diyor 🥺
Garipmiş. Ben sürekli isterim. Yalnızım zaten de işte.
İşi var ondan olayı
O zaman neden üstüne düşüyorsun? Gerçekten istiyor musun onu?
Evet
Yakıt fiyatından haberin var mii senin
ya ne alakası var uçakla gelecek sanki her gün geliyor
Bi de ucakla oooooooooo
Ne m@lsın ben de sana cevap veriyorum
Estağfullah kankam o seref sana ait
Est demenin anlamını öğren sonra yaz
Tamam
etme. iletişimi sıfırla nasıl geliyor grör
Gelir mi cidden
gelir. ya da gelmiyorsa demekki deymez demektir.
Bilmiyorum ki genelde gelmesine yakın zamanlar kavga ederdi ayrılır giderdi
saçmalık ama. normalde erkek gelip gitmemesi gerek :)
Benı bunlar bulur
ne kaar zamandır çıkıyorsunuz?
4 sene
çok uzun süre. ve onun yaptığı mantıksız. zamanı mı yok. parası mı yok
4 sene icinde goruştuk biz zaten en son yanıma 7,8 ay once geldi, parası var yoksa bile ben vereyim diyor kabul etmiyor ben geleyim diyorum onada yok
o zaman bitmiş o iş. 78 ay ne be. erkek dediğin gün aşırı gelmeli ısrar temeli. uğraşma daha fazla sen onunla
78 degıl 7,8 😂
araya - koydum ama çıkması sanırım:D evet farkındayım ama 7-8 ayda çok fazla
Biliyorum cok fazla asıl olaya geliyorum ondan oncede 2 sene gelmedi yanıma… yakalım 🚬🚬
yuh. sen üçüncü kumasın o zaman :d
Yok be allah korusun ah ah napcam i dont know abi
i know. run plain b. delet his pone number. delete social media. love yourself. live happy and do some things that make you happy
Hahaha ing aglıyor 😂
improwin :D
Tovbe 😂
yaşlarınız kaç sizin?
İkimiz de 23
çok da değilmiş. şimdi ne yapacaksın peki?
Bilmiyorum ki evet yaslar kucuk
hangi şehirler?
valla en doğrsu silip atmak bence. bak hayatına radikal şeyler ya p
Ver gitsin birine ne olacak böyle😊
Yok diyorsa anla laftan 😂
Of offff
Üzülme canım
Halden anlaman lazım
Anlıyorum da detayları bilmiyorsun
Terk et
Neden gelmiyo ki
isim var diyor
Bence saçma ya
Çok fazla hem de
Ben eski sevgilim için 500 kilo metrelik yol gittim
Ulnnn akkk hayatı benım icin niye gelmiyo kimse o kadar da iyi biriyim zırlıycam simdi sinirden
Takma kafana gelir inşallah hatta tektaş yüzük aldım ama kıymet bilmedi
Of of işte hayat boylr
Aman boş ver ya
🥺