Nişanlımla annesi yüzünden ayrıldık annesi bana mesaj attı bitti bu iş diye, şimdi pişman barışalım uzak oturucaz vs diyor sizce?

Zaten en başından beri sürekli annesinin dolduruşuna gelen biri... Annesi onu oğlu gibi değilde kocası gibi görüyor. Zaten eşide vefat etti kadında baya genç bir tame daha oğlu var 19 yaşında o oğlu gibi ama nişanlım resmen kocası gibi. Biz tartıştık annesinin dolduruşuna geldiğini söyledim, annesi bana mesaj attı bitti vs diye nişanlımda ayrıldı 2 hafta sonra geldi pişmanım haklısın vs vs. Hatta biz altlı üstlü oturucaktık bu konuda asla başka evi kabul etmiyordu, şimdi kendisi başka eve çıkıcaz sadece bayramdan bayrama görüş sen vs diyor ama brn onun yüzüne de senin annen şeytan, nefret ediyorum ondan dedim ediyorumda...

Nişanlımla annesi yüzünden ayrıldık annesi bana mesaj attı bitti bu iş diye, şimdi pişman barışalım uzak oturucaz vs diyor sizce?
Cevapla