Ben büyük bir deprem yaşadım ve çadırda kalıyorum sevgilimde elinden geldiğince yanımda olmaya çalıştı ama tam anlamıyla olamadı bişey demedim niye yanımda olmadın diyemeyiz çünkü sonra her konuşmamız deprem sel vs bunlarla alakalı sürekli artçı oluyor ve sel felaketi de eklendi üzerine bunu haricinde pek geleceğe yönelik konuşmalarımız ya da her zaman olumlu güzel konuşmalar olmuyor çünkü o konuşmaları yapabilmem için ortamım yok sürekli stres altındayım ve bir çok sıkıntıyla savaşıyorum annesi her defasında olumsuz konuşmayın biraz gelecekle alakalı konuşun benim oğlum seninle her konuşmasından sonra gergin ben oğlumu bu şekilde görmedim hiç dedi alttan alttan laf soktu incindim ve erkek arkadaşım telefonda ağzını açıp hiç bir şey demedi oğlumu alttan al dikkati dağılmasın dedi sonra çünkü kendisi uzman çavuş anlayışlı ol vs dedi ben hiç bir şey diyemedim zaten oğlu anlayışlı olmadığı için benim şu durumum da tam anlamıyla beni anlayarak destek olmadığı için bu haldeyiz ve o yüzden telefon her kapandığında gergin sizce ben bu insanla nasıl ayrılabilirim ya da ne diyebilirim ona karşı
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen bu konu da fikir verin bana kafam çok karışık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar