Sevgilime karsı bir hata yaptım ve bitirdiğini söyledi bende uzatıyorun bitirmemeye çalısıyorum?

Mesaj atınca cevap veriyor ama bitti yeter falan diyor istemiyorum artık diyor. Bende affetmesi için mesajlar atıyorum okuyup çıkıyor bittiğine inanmak istemiyorum ama öyle mi? Yoksa özür dileme derdi okuyup çıkınca sanki yazmamı istiyor gibi anladım
Güncellemeler
+1 yıl
Tek tek yazmayayım arkadaslar küsken şehir değiştirdim ve nasılsa küsüz diye haber vermedim oda ortak bir arkadastan duydu erkeklik gururu kırıldı nasıl benim sevgilimin gittiğini ben baskasından duyarım diye çok alındı ayrıldı bitti her lafında bitti olmayacak diyor. Görüşecegiz son kez yüzyüze sanırım. Mesaj atınca cevap veriyor falan ama bilmiyorum
Sevgilime karsı bir hata yaptım ve bitirdiğini söyledi bende uzatıyorun bitirmemeye çalısıyorum?
Cevapla