Siz nasıl aşık oldunuz? Her şey bir anda mı gelişti yoksa belli bir süreç içinde mi başladı?

Siz nasıl aşık oldunuz? Her şey bir anda mı gelişti yoksa belli bir süreç içinde mi başladı?

başta her şey yükselmeyle oluyor buda evet adı aşk ama her şey zamanla daha fazla vakit geçirince bişeyler paylaşınca zaman dahada geçtikçe aşk biter sevgi kalır aşk zaten tutkudur bu geçici bişey ama zamanla aşk bitince sevgi kalır huzur kalır sakin saygılı bir ilişki yaşanabilir ben sevgiyi tercih ediyorum aşk geçici olsada sevgi daha özel ve kalıcıdır aşk aptallıktır ayrıca bunu hep savunurum çünlü aşık oldığunuzda gözünüz hiçbişeyi görmez wlla ben intihara kadar gitmiştim o yüzden aşık olmayın ama sevin sevgi güzel
yani kısaca aşık olduğunda o benim kimse onu sevemez benimle mutlu oldu oldu başka kimseye mutlu olamaz kafası olur ama sevince mesela gitti ayrıldınız madem benimle mutlu olamadı umarım bir başkasıyla mutlu olabilir bu gerçek sevgidir işte ve daha kıymetli
Cevap
0Cevap
Bi anda gelişir bence aşk anlamazsın bile ne olduğunu birde bakmışsın aşık olmuşsun diğer türlüsü sadece sevgidir.
bence aşk bir anda gelişmez. zamanla birlikte vakit geçirerek oluşur. bi insandan hoşlanmak ile ona aşık olmak aynı şeyler değil.
Bir anda gelişir.
Bir anda ortaya çıkar
Bir anda gelişir..
Süreç içinde başlıyor genelde. Zamanla.
Aniden cikar
aşk yok
Ansızn gelir zamansz
Bir anda gelişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?