Aşk İlişkileri Sevgilim beni terk etti çok üzgünüm, ne yapacağım ben şimdi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 36 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Başka birini istemiyorum 🙁 Sevgilim beni terk etti çok üzgünüm, ne yapacağım ben şimdi? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
Acid_Qeenn Takip Et FenomenMaster Yaş: 45 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. İnsanlar sevdikleri insanları terk etmezler, kullandıkları insanları terk ederler, onun için üzülmeyi bırakın kurtuldum diye sevinin... 4 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. bence geçer zamanla o kaybeder boş verin 1 0 Yorumla
battalgazi007 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kısa bir süre sonra üzüntünden geberip gidersin muhtemelen. Çünkü o olmadan sen yapamazsın. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Ne ☹️ Yorumla
CeyinBerrahi Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 472 cevap paylaştı. Geçmiş olsun, Üzülmeye devam zamanla alışırsın ve unutmasanda hayat devam ediyor der önüne bakarsın 👍 1 0 Yorumla
Manifestt Takip Et Xper 5 Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Herkes yenisini bulacaksın demiş. Şimdilik biraz acını yaşa hayatına kaldığın yerden devam et. Zaman gelince zaten buluyorsun. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Beni de terk etti yapacak bir şey yok, ne kadar seversen sev bir işe yaramıyor. 1 6 Yorumla Soran +1 yıl 🤧 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ama geçer üzülme kaç yaşındasın da üzülüyorsun 19? Yorumla Soran +1 yıl 18 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ooo ben senin yaşındayken de böyle diyordum sonra geçti geçer merak etme. Yorumla Soran +1 yıl Skwksj teşekkür ederim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Rica ederim kardeşim Yorumla
Naisseme Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Unutana kadar zorlu bir süreç seni bekliyor. İlişki buralara gelmeden yapılan uyarılar dikkate alınsaydı, belki sona etmeyecekti. 1 0 Yorumla
Doludoludolu Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Üzgün olduguna eminim ama bir sekilde kendini alıştırman lazım başka hobiler edinmeni tavsiye ederim 1 0 Yorumla
Üyeadıalmadım Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Ağla açılırsın, terk edildim diye ağlayın bol bol 😃 1 0 Yorumla
_MelisYıldız_ Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Unutursun merak etme kimse vazgeçilmez değildir 1 0 Yorumla
zevk-i-alemmmmm Takip Et Master Yaş: 44 , eic 100% +1 yıl Her bitiş yeni bir başlangıçtir diyerek hayatına devam edeceksin 1 0 Yorumla
Kalpdoktoru___ Takip Et Yoda Yaş: 109 , eic 94% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bırak gitsin napacanda aglıyon hayatına devam edecen 1 0 Yorumla
crrayzgirls Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Bence kafaya takmamalısın düşün yani seni seviyor olsaydı ayrılmazdınız demekki seni sevmiyor ve sen seni sevmeyen biri için niye kendini üzesin ki seni seven başkası çıkar tabiki karşına 1 0 Yorumla
_GeceMuhafızı_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Zaman herşeyi çözer Allah'a yönelin 1 17 Yorumla Soran +1 yıl İnançlı değilim Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Allah hidayet versin Yorumla Soran +1 yıl 😐 Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Üzülme zamana bırak Yorumla Soran +1 yıl Ben bunun doğru olduğunu düşünüyorum üzülmüyorum, dinler gerçek değil Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Senin tercihin Yorumla Soran +1 yıl Evet 🙂 Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl ☺️☺️ Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler 🌼 keşke herkes saygı duysa Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Bende zamanında birini kafama çok taktım hatta 1 yıl önce emin ol şimdi aklımda bile yok Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl her şey bireysel sonuçta hakaret dalga geçme ya da ikna olmadığı müddetçe beni ilgilendirmez Yorumla Soran +1 yıl Geçer zamanla umarım Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Ne zaman istersen uzun uzun dinlerim ama daha çok olmadı 9 ay önce uğraştım şimdi bakıyorum değmezmiş Yorumla Soran +1 yıl Haklısın değmez Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Hayatınız boyunca kimseden sizi af etmesini istediniz mi? ↗Değer verdiğim insan beni engelledi bu durumda olsanız ne yapardınız? ↗Bu benim eski sorularım tam 9 ay önce olan olaylar emin ol değmez Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler ☺️✨ Yorumla _GeceMuhafızı_ +1 yıl Herkes en fazla 6 yas tutar sonra başka biriyle sevişir Yorumla
unutmakmıasla0955 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Benide terk etti gel birlikte kaderimize ağlayalım 1 1 Yorumla Soran +1 yıl 🤧 Yorumla
cengaver115 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Dünyanın sonu değil ya yeni bir ilişki yaparsın 1 3 Yorumla cengaver115 +1 yıl Sanki seçenek var olmayan birşeyi oldurmak daha kötü istenmedigin bir yerde kalmak ister misin Yorumla Soran +1 yıl İstemiyorum ama üzülüyorum da Yorumla cengaver115 +1 yıl Sonuç yine üzüleceksin yani burdan çıkış yok Yorumla
mahşerrrrr Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl hayatına devam edeceksin bak güneş gökyüzü deniz hayat devam ediyor 2 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Cinsel ilişki olmuş muydu hiç 2 3 Yorumla Soran +1 yıl Ne fark eder Yorumla Soran +1 yıl Gitti işte 🤧 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Olduysa istediğini alıp gitmiş olabilir o yüzden sordum belki niyeti oydu Yorumla
Sulugöz3535 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aman boş ver def olsunn kafani dinle 2 0 Yorumla
Nitro42 Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Yenisini bul yoluna devam et 1 0 Yorumla
priwateman Takip Et Master Yaş: 44 , eic 31% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Biraz uzuleceksin sonra yeni sevgili bulacaksin 1 0 Yorumla
Kadersiz7234 Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 88% +1 yıl Neden terk etti 1 12 Yorumla Soran +1 yıl Çok kıskançmışım Yorumla Kadersiz7234 +1 yıl Kıskanmak normal bir tepki ne yapicvaksin ya Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum öyle dedi.. Yorumla Kadersiz7234 +1 yıl Bahane olabilirmi ayrılmak icin Yorumla Soran +1 yıl Niye ayrılmak istiyo o zaman Yorumla Kadersiz7234 +1 yıl Gelir merak etme seni deniyor bence Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum Yorumla Soran +1 yıl Ama teşekkürler Yorumla Kadersiz7234 +1 yıl Yok ben erkeğim ve benim gibi düşünemezsin sen üstleme en fazla 1 hafta veriyorum ararr kesin Yorumla Soran +1 yıl Sjjssj Yorumla Kadersiz7234 +1 yıl Aramazsa gel yüzüme tükür ama o suanda seni arasa swn arama desen takinti yaptin beni rahatsız ediyorsun şikayet edicem dersin Yorumla Kadersiz7234 +1 yıl Dimi Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Niye terk etti 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Çok kıskançmışım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O bahane ya Yorumla
Darknessonshadow Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 83% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 845 cevap paylaştı. Yenisini bul 1 0 Yorumla
sultan081 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 88% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı. Gecer 1 0 Yorumla
Şeftaliturşusu2 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ağla, unut 1 0 Yorumla
samedjackson Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. yenisini bulacaksin 1 0 Yorumla
Cekicicılgın06 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 94% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. baskasını bulacan 1 0 Yorumla
kartalcevaplaa Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Unutacaksın 1 1 Yorumla kartalcevaplaa +1 yıl Yakında karşına çok güzel biri çıkar hersryi unutursun şu an canın acıyacak ama geçecek Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
İnsanlar sevdikleri insanları terk etmezler, kullandıkları insanları terk ederler, onun için üzülmeyi bırakın kurtuldum diye sevinin...
bence geçer zamanla o kaybeder boş verin
Kısa bir süre sonra üzüntünden geberip gidersin muhtemelen. Çünkü o olmadan sen yapamazsın.
Ne ☹️
Geçmiş olsun, Üzülmeye devam zamanla alışırsın ve unutmasanda hayat devam ediyor der önüne bakarsın 👍
Herkes yenisini bulacaksın demiş. Şimdilik biraz acını yaşa hayatına kaldığın yerden devam et. Zaman gelince zaten buluyorsun.
Beni de terk etti yapacak bir şey yok, ne kadar seversen sev bir işe yaramıyor.
🤧
Ama geçer üzülme kaç yaşındasın da üzülüyorsun 19?
18
Ooo ben senin yaşındayken de böyle diyordum sonra geçti geçer merak etme.
Skwksj teşekkür ederim
Rica ederim kardeşim
Unutana kadar zorlu bir süreç seni bekliyor. İlişki buralara gelmeden yapılan uyarılar dikkate alınsaydı, belki sona etmeyecekti.
Üzgün olduguna eminim ama bir sekilde kendini alıştırman lazım başka hobiler edinmeni tavsiye ederim
Ağla açılırsın, terk edildim diye ağlayın bol bol 😃
Unutursun merak etme kimse vazgeçilmez değildir
Her bitiş yeni bir başlangıçtir diyerek hayatına devam edeceksin
Bırak gitsin napacanda aglıyon hayatına devam edecen
elini sallasan ellisi biri gider gelir birisi
Bence kafaya takmamalısın düşün yani seni seviyor olsaydı ayrılmazdınız demekki seni sevmiyor ve sen seni sevmeyen biri için niye kendini üzesin ki seni seven başkası çıkar tabiki karşına
Spora ter at
ağlamışındır zaten
oksijen al
Zaman herşeyi çözer Allah'a yönelin
İnançlı değilim
Allah hidayet versin
😐
Üzülme zamana bırak
Ben bunun doğru olduğunu düşünüyorum üzülmüyorum, dinler gerçek değil
Senin tercihin
Evet 🙂
☺️☺️
Teşekkürler 🌼 keşke herkes saygı duysa
Bende zamanında birini kafama çok taktım hatta 1 yıl önce emin ol şimdi aklımda bile yok
her şey bireysel sonuçta hakaret dalga geçme ya da ikna olmadığı müddetçe beni ilgilendirmez
Geçer zamanla umarım
Ne zaman istersen uzun uzun dinlerim ama daha çok olmadı 9 ay önce uğraştım şimdi bakıyorum değmezmiş
Haklısın değmez
Hayatınız boyunca kimseden sizi af etmesini istediniz mi? ↗
Değer verdiğim insan beni engelledi bu durumda olsanız ne yapardınız? ↗
Bu benim eski sorularım tam 9 ay önce olan olaylar emin ol değmez
Teşekkürler ☺️✨
Herkes en fazla 6 yas tutar sonra başka biriyle sevişir
Benide terk etti gel birlikte kaderimize ağlayalım
🤧
Dünyanın sonu değil ya yeni bir ilişki yaparsın
Sanki seçenek var olmayan birşeyi oldurmak daha kötü istenmedigin bir yerde kalmak ister misin
İstemiyorum ama üzülüyorum da
Sonuç yine üzüleceksin yani burdan çıkış yok
hayatına devam edeceksin bak güneş gökyüzü deniz hayat devam ediyor
Cinsel ilişki olmuş muydu hiç
Ne fark eder
Gitti işte 🤧
Olduysa istediğini alıp gitmiş olabilir o yüzden sordum belki niyeti oydu
Aman boş ver def olsunn kafani dinle
Yenisini bul yoluna devam et
Biraz uzuleceksin sonra yeni sevgili bulacaksin
Yeni birini bulacaksınız
Yenisini bulaxaksin
Neden terk etti
Çok kıskançmışım
Kıskanmak normal bir tepki ne yapicvaksin ya
Bilmiyorum öyle dedi..
Bahane olabilirmi ayrılmak icin
Niye ayrılmak istiyo o zaman
Gelir merak etme seni deniyor bence
Bilmiyorum
Ama teşekkürler
Yok ben erkeğim ve benim gibi düşünemezsin sen üstleme en fazla 1 hafta veriyorum ararr kesin
Sjjssj
Aramazsa gel yüzüme tükür ama o suanda seni arasa swn arama desen takinti yaptin beni rahatsız ediyorsun şikayet edicem dersin
Dimi
Biraz ağlarsın sonra alışmaya başlarsın
unutacaksin bu kadar net
Niye terk etti
Çok kıskançmışım
O bahane ya
Başkasını bul boş ver
Arkadaş olalım
Yenisi bul
Yenisini bul
Sıradaki denizlere açılacaksın
Gecer
başkalarıyla takıl boş ver
Ağla, unut
yenisini bulacaksin
baskasını bulacan
çok basit aslında yapmak gereken
Salla...
Kafana sık açılırsın
Unutacaksın
Yakında karşına çok güzel biri çıkar hersryi unutursun şu an canın acıyacak ama geçecek
Yenisini bul 😅
Yenisini bulacaksın