Sevgili bozuntusuna borca telefon aldım hatırlatınca delirdi?

Bir yıl önce benden borc tlf almamı istedi takt taksit öderim kredi vermiyor banka dedi. 1 yıl oldu hatırlata hatırlata anca 4 taksit aldım. Yok unuttum yok işte gelecek sefere diyip buluşamadık. Aen son karı kız takip ettiğini görünce kafayı yedim kızdım kaç kez söyledim bu ekleşme ve takip olayının beni rahatsız ettiğini hala devam ediyor. Bana güven vermeyen başka hareketleri de oldu zaten. Bu tartışmadan sonra bir de hem suçlu hem güçlü bana trip atıyor 3 haftadır. Buz gibi mesajlar falan. Denedim hiçç burnundan kıl aldırmıyor. Bugün yine buluşmayı iptal etti bu kaçıncı. Madem elden alamıcam parayı ben de attım hesap no mu senden bi ricam var madem buluşamıyoruz yollarsan çok sevinirim dedim. Bi baktım beni arkadaşlıktan çıkarmış afra tafralı paran bende kalmaz merak etme 200€ şimdi 100er € da diğer aylarda yollarım dedi. Ne oluyor hatırlamıyorum diye mi bu tafralar dedim. Sinir oldum ya.

Sevgili bozuntusuna borca telefon aldım hatırlatınca delirdi?
Cevapla