https://youtu.be/ytbhQ7cSA_k?si=ChvD0ZdSSXMukhbQ Değerli olan; Gelmesi boşluk dolduran değil, gitmesi boşluk yaratandır" derler. Peki siz ilişkilerinizde genelde boşluğu dolduran mısınız, yoksa boşluklara neden olan mı?
En son ilişkinde boşluk dolduran mı oldun yoksa boşluğu yaratan mı?
Valla biz erkeğiz @lotus-patra olayımız boşluk doldurmak. İsteğimiz zaten boşluk doldurmak. Ha biz öküzlerin tek isteği biz istediğimiz kadar boşluk dolduralım ama bizden önce ya da sonra o bıraktığımız boşluğu kimse doldurmasın. Ha biz istediğimiz kadar boşluk doldurabilelim ama 😂😂
Bilerek isteyerek ne boşluğu dolduran olmak istersin ne de boşluğu yaratan. İnsan önce kendini tamamlamalı ki hem kendi ile hemde biriyle mutlu olabilsin
yani demek istediğim şu ki kimseye muhtaç olmamalıyız bu konuda 🙂✌🏼
Benim en son ilişkim olmadığı için ikisi de olamadım. ama boşluk dolduran taraf genelde yaralı ya da acı çeken bir kalbi onaran kişi oluyor. gerçekten aşkı bulmuş olsaydım daha çok boşluğu dolan kişi olurdum. çünkü kalbim boş şu an hatta kendimi bildim bileli boş duruyor..
Bir başkasının boşluğunu başka bir erkekle doldurmaya, başka birinin herhangi bir izini özelliğini bir başkasında aramaya çalışırsam bu karşımdaki kişiye yaptığım büyük bir haksızlıktan başka bir şey olmaz. Bana yapıldıysa da bilmiyorum kimsenin beyninin içine operasyon düzenleyemiyoruz ki
Bunlar terbiyeyi elde tutmaya gayret gösterip söyleyebileceklerim, terbiyesiz olanı evlerden ırak maruz kalmayı hiç istemez 😂başka bir kadının tek bir kelimesini bil bende aramaya çalışan adamın saçlarını tek tek cımbızla yolarım mesela 😂