2 yıllık ilişkide ayrılan kız geri döner mi?

Merhaba arkadaşlar kız arkaşımla 2 yıllık bi ilşkimiz oldu sevgi aşklı bi ilişki deli doluyduk birbirmzi çok sevıyordık beni çok sıkardı sesim çıkmazdı çünkü çok aşıktım çok seviyordum dolu dolu günlerimiz oldu hediyeli buluşmalı ilgi üstüne ilgi birlkte ünivesite hayalı kurduk ben üniversiteye gittim o hazırlandı ama nerdeyse 2 haftada bir onu görmek için giderdim üniversiten onun yanına sonra birlkte hazırkanıp aynı üniversiteye gitmeye kadar verdik aynı drhneye kaydolduk bazen üzdüm kırdım ama ne smn kırsam üzsem gidip gönlünü b şekilde alırdım kötğ gününde hep yanıjda dururdum ne ihitacı varsa yanında dururdum özel hastalık gününde çikolatalar dan tut ilgiye kadar eksik etmezdim geçen ay derheneye kaydoldu sende gel yalnızım burada birllte yapalım dedi üniyi bıraktım derheneye geldim ama bi ara tarlmalarımız çoğaldı beni çok sıkıyorsın şöyle böyle dedi tm dedim yine haklısın dedim çok konuşmcz öncelik derslems olacak dedim anlaştık sonra normal bi soru sormamda bile yukseluyrodu bana bi güven porblmi yaşadık bana söz verdi dedi içini rahat edecem yeni sayffa açacaz dedi tm dedim konuştuk bi ara güven ile ilgili düşüncem vardı soru sordum soğuk bi şekilde spruöa cevap verdi sonra biz böyle yapamayız dedi engelledi anlaşamıyoruz dedi gitti o bana çok şey yaşattırdı evet bende yaşaattım ona ama benim yaşadığım kadar yaşamadı ama ben yine onun kadar şikayetçi değildim her haline razıydım engelledi gitti üstünden 4 gün geçti arar yazar dedim aramadı ben ulaşmaya çalıştım böyle bi sene gitmez dedi bu kadardı bizden sonra bende sinirden tehidt ettim onu hakkımı aldın bende hakkımı senin yanında bırakmam diye tehdidimden etkildniğiji söyledi o yuzden senle bidaaha bi arada olmayız diyor aynı derhanedyiz sizde ne olur geri döner mi yoksa ne yapmalıyım?

Ayrı etten ilişkimizde çok engeller de oldu ama basit engeller 5-6 saat sonra konuşurduk yine.

Güncellemeler
+1 yıl
Tartışmalar oluyordu ben haklı görsem de o hep kendini haklı görürdü ama yine yazan öabalayn genelde bendim ardkaşlar şu an aynı derhneye gifoyoruz sizce ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Bu sene çalışması için de son şansı oda bi etken olabilir mi?
2 yıllık ilişkide ayrılan kız geri döner mi?
Cevapla