5 yıllık ilişkiyi artık bıkkınlık geldiği için bitiren kız geri döner mi?

Tanıştığımızda ben 16 o 14 yaşındaydı ve birbirimizi çok sevdiğimiz, ailelerimizin tanıştığı çok güzel bir birliktelik yaşadık, defalarca antalyaya teyzesinde kalmaya gittik ancak tek bir problemimiz vardı ben onu çok baskılıyor ve kıyafetlerine karışıyordum, ilişkinin ilk 3-4 yılı beni hiçbir zaman kırmadı lakin son 1-2 sene biraz daha özgür olmak istedi hep, kendimi elimden geldiğince esnettim ve artık baskılamalarımı çok azalttım derken biz kesin olarak ayrılmadan bir ay önce bir haftaya yakın bir ayrılık yaşadık ancak dayanamayıp birbirimize geri döndük gene kıyafetten çıkan tartışmanın büyüyüp hakaret boyutuna ulaşması ile ilgili bir problemdi, neyse biz bir ay sonra gene antalyaya teyzesine gittik, ilişkimiz öyle yenilir yutulur bir ilişki değildi birbirimizin ailesinin parçası olmuştuk birbirimizin evi gibiydik artık, bazen halasina bazen aneannesine giderdik kahve içerdik, beraber uzanıp filmler izler yemekler yapardık ilişkinin derinliğini az çok tahmin edebilmişsinizdir umarım ona şarkılar yazardım sürekli ve bunu hep çok severdi, en son antalyaya teyzesine gittiğimizde ben gene kendimi tutamayıp kıyafetlerine laf etmeye başlıyordum ufak lakin kendisi bu durumdan çok rahatsız oluyordu ve birbirimize çok kötü davranmaya başladık artık maalesef, gene filmler izleyip yemekler yapıyorduk onda bir problem yoktu, ancak bir gün artık bende çok fena patladım ve ağır bir tartışma yaşayıp evi terk edeceğim diye blöf yaptım kendisi gidemeyeceğimi söyledi bence bunlara gerek yok dedi lakin ben sırf inat olsun diye kapıyı çarpıp çıktım, sonrasında gene düzelsekte o gün gene çok soğuktuk ve en sonunda gecesinde gene büyük bir tartışmaya girdik, bu sefer tartışma hakaret boyutuna ulaştı ve ben inanılmaz ağır bir cümle kurdum sinir anı ile ve bana artık bittiğini söyledi, sonrasında ne olacağını bilmiyorum zamana bıraktım vs tarzı cümleler kurarak memlekete dönmemi ve biraz toparlanmak istediğini söyledi, ben yalvarsamda sonuç vermedi tam olarak bir ay oldu, ayrılık sıcaklığı ile inanılmaz büyük ayrılık hataları diretmeler lütfen geri dönler yaptım ve en sonunda artık hal hatır sormak dışında yazmamı istemediğini söyledi, beni hala sevdiğinden eminim, kendimi düzelttiğimi söylesemde nafile sanırım ona bu pek inandırıcı gelmiyor ve hep yalnız kalmak istediğini artık buna ihtiyacı olduğunu söylüyor, bensiz artık daha rahat olduğunu daha iyi hissettiğini söylüyor, tam bir haftadır artık tam anlamı ile iletişimi kesmiş bulunmaktayız, eğer ilişki devam etseydi yakın zamanda nişan tarzı bir şey yapacaktık ancak olmadı, şimdi size soruyorum ben onu gerçekten canımdan çok seviyorum ve bu hataları birdaha yapmamak için kendimle inanılmaz yüzleştiğim bir süreç yaşadım, üzgün olmak birşeyi değiştirmiyor bununda farkındayım lakin sizce bir dönüş yolu bulunabilir mi? Kendisi en yakınımdı aynı zamanda ve büyük bir parçkukusu kaybetmiş gibi hissediyorum, ayrılalı neredeyse 1.5ay olacak, bilmiyorum artık sizce ne yapmalıyım? (Birbirimizin ilkiyiz her şeyde)
Güncellemeler
+1 yıl
Parçamı kaybetmiş gibiyim demek istemiştim klavye düzeltmiş * ve ben şu an 22 olmak üzereyim oda 20 olacaksın birkaç aya. 1.5aya yakındır ayrıyız, ben sadece yardımlarınızı bekliyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Başka şehre gidiyormuş sanırım, düzelecek olsa bile düzelmez artık, koca beş yıl mahvoldu 2 ayda...
5 yıllık ilişkiyi artık bıkkınlık geldiği için bitiren kız geri döner mi?
Cevapla