Siz nasıl yorumlarsiniz ben mi abartiyorum bu çocukta mi sorun ben anlayamıyorum artik?

Dün tek başıma ordudan Ankara 'ya gittim. Sabahin 7sinde indim falan neyse işte erkek arkadasim bütün gün aramadı sadece ara sıra mesaj attı indin mi kahvaltı yaptın mı gibisinden uzun konuşma olmadı ama hiç o yazdı ben yazdim geri dönmedi bile bı kere aradı açmadım muzedeydim canım sıkıldı bu hareketinden konusmak gelmedi içimden. İnsan merak etmez mi ya nasıl geçiyor naptin diye? Büyükşehir yani zorlandım biraz onun aramasıyla bişey değişmezdi ben yine aynı seyleri yaşardım belki ama ne bileyim ben kız arkadaşımdan habersiz bi saat bile duramazdim merak ederdim akşam açmadım telefonlarını isim var dedim sabahta dün yogundum falan demeye başladı üç yıllık ilişki arkadaşlar hiç üçüncü bı kişinin adı dahi geçmedi ilişki ciddi gidiyordu aileler öğrendi ve asla onaylamadilar benim ailem beni ayrıl diye zorluyor hatta ayrildim sanıyor ilişki hafif sallanti da yani onu da belirtelim o da biraz uzak durmaya çalışıyor bende

Siz nasıl yorumlarsiniz ben mi abartiyorum bu çocukta mi sorun ben anlayamıyorum artik?
Cevapla