Bir şey hissediyor olabilir mi? Ben anlamıyorum bu çocuğu? Sizden fikir almak istedim?

2.5 ay önce çocuktan ret yedim. Ben karı kız peşinde koşan biri değilim manitaya falan da gerek duymuyorum dedi. Reddettikten skrna çocuk bana bakmaya başladı her yerde karşıma çıkmaya başladı arkadaşlarıyla birlikte beni gördükleri zaman çocuğu benim yanıma doğru itiyorlsrdi ya da bana sırıtıyorlardı bak gördün bugün keyfin yerinde diyorlardı ona. En son dün çocuğu hocasını yanında gördüm ve bana bakıyordu halbuki hoca onunla konusuyordu. Asla göz temasını kesmedi benimle her hareketimi izledi. Çocuğa yeniden istek attım 5 gün isteğimi bekletti sonra da bu sabah sildi. Sizce ne yapmaya çalışıyor? Gerçekten karı kız peşinde koşan biri değildi de beni diğer kızlar gibi herkese yazan biri olarak mi düşünüyordu? Sonra öyle olmadığımi anladığı için mi bakmaya izlemeye karsima çıkmaya kantin sırasında bile bir yerlerimin dibinde durmaya başladı? Bu arada kız arkadaşı yok okulda tek göz teması kurduğu kız da benimVe onun beni reddetmesine rağmen benim yanımdan geçerken bağıra bağıra şunu dedi: Kanka ben gitmem onun gelmesi lazım. Ulan ben gittim ona reddetti beni niye yeniden gidiyim?
Bir şey hissediyor olabilir mi? Ben anlamıyorum bu çocuğu? Sizden fikir almak istedim?
Cevapla