Sevgilim ayrıyken başkasıyla tek gecelik ilişki yaşamış ne yapmalıyım?

4 yıl sevgili olduğum kişiyle mesafeli bir ilişimiz vardı ve bu 4 yıl içinde hiç görüşme imkanımız olmadı şu son 1 yıl içinde sürekli ayrılıp barışıyoduk ve bazen ağır sözlerle oluyodu bu kedisi ayrı kaldığımız dönem barda tanıştığı kızla2 3 kere birlikte olmuş bunu da kendisine sorduğumda öğrendim bu durumda affedip ilişkiye devam etmeli miyim yoksa bitirmeli miyim?

Sevgilim ayrıyken başkasıyla tek gecelik ilişki yaşamış ne yapmalıyım?
Cevapla