Erkek arkadaşım ondan yüksek maaş alıyorum di̇ye gurur yapıyor, sizce kim haklı?

5 yıldır beraberiz, normalde aramızda asla bu maaş muhabbeti geçmez. Ama kendisi bu durumu içinde ukte yapmış. Ondan yüksek maaş alıyorum diye onu asla ezikleme gibi bir durum olmadı. Her neyse, çalıştığı yerde rütbe atlayınca otomatikman zam yapılmış maaşına. Geçenlerde beraber yemeğe gittik, hesap geldi. Hesabı hep ikimizden birisi öder, kim ödeyecek muhabbeti dönmesin bu kadar yıllık bir ilişki içinde zaten. Ben ödemek istedim ve ödedim. Mekandan dışarı çıktığımızda suratı asıktı, neyin var diyince bir anda patladı. "Yediremedin değil mi senden fazla aldığım için, artık beni gözünde düşük görmeye çalışma" gibi şeyler dedi. Ben şaka falan yapıyor sandım, şoku atlayınca aşırı sinirlendim. Ağzıma gelen küfürleri ettim ve ordan uzaklaştım. şu an konuşmuyorum, ciddi düşündüğüm adamın böyle yapması beni çok üzdü. Annesini falan araya sokuyor ama bilmiyorum bu ilişkinin devam edeceğini sanmıyorum. Sizce kim haklı ben mi abartıyorum
Erkek arkadaşım ondan yüksek maaş alıyorum di̇ye gurur yapıyor, sizce kim haklı?
Cevapla