Hesabı sürekli ben ödediğim için kavga ettik. Sizin ilişkilerinizde bu hesap konusu nasıl?

Yani daha işe başlamadı o. Kıyamıyorum başka ihtiyaçları olur diye ona birsey ödetmiyorum. Bunun nesi kötü?

Sizin ilişkilerinizde bu hesap konusu nasıl?

Hesabı sürekli ben ödediğim için kavga ettik. Sizin ilişkilerinizde bu hesap konusu nasıl?
Cevapla