Bugün eximin doğum günüydü, ona hediye yolladım sizce yanlış mı yaptım?

İlişkimiz biteli 9 ay oluyor birlikteyken hep doğum gününü kutlamayı çook isterdim ama maalesef ondan önce ayrıldığımız için içimde kaldı ve bende böyle bir şey yaptım biliyorum dışarıdan takıntılı gibi gözüküyorum ama ona bir şey olsa ilk ben koşarım çünkü kendisine hala aşığım 🙃
Bugün eximin doğum günüydü, ona hediye yolladım sizce yanlış mı yaptım?
Cevapla