Sevgilime aldığım hediyeyi beğenmedi yanlış yaptığım yer neresi acaba?

Sevgililer Günü'nde Gömlek ve tsört aldım beğenmediğini ve değiştirmek istediğini söyledi buna tamam dedim ama Kırıldım doğal olarak daha güzel bir şekilde ifade edebilirdi. neyse doğum günü 26şubattı bileklik aldım deri ortasına ismimizin başharflerini yazdırdım. ona verdiğimde hediyeyi ben bunu beğenmedim böyle şeyler mi kullanıyorum ben dedi bende sinirlendim git çöpe at o zaman dedim. normal Davranışları çok iyi ilgili ama hediye konusunda birsey beğendiremiyorum. ne yapmalıyım acaba yardımınıza ihtiyacım var.🙍
Sevgilime aldığım hediyeyi beğenmedi yanlış yaptığım yer neresi acaba?
Cevapla