Gelen hediyeyi beğenmediğim için kullanmamam ayıp mıdır?

Yakın arkadaşım olarak gördüğüm kız bana açık bi parfüm almış ama erkek parfümüyle kolonya karısımı gibi ve kime sorsam bu ne böyle dedi parfüme. Beğendim dem teşekkür ettim ama gerçekten iğrenç. Ve ben yıllardır sadece bir parfüm kullanırım hep de onu kullanırım bunu da biliyor. Ben o parfümü sıkmam gerçekten çok kötü niye böyle bir şey yaptı anlamıyorum? Yanlış mı düşünüyorum yoksa bilerek mi yaptı acaba diyorum ben onun doğum gününde çok tatlı bi pijama takımıyla panduf almıstım o bana bir yerden açık parfüm almış durumları da çok iyi kızın her gün başka bi cafede kahve içer mesela. Garipsedim bu durumu yanlış mı düşünüyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Siz olsanız napardınız?
Gelen hediyeyi beğenmediğim için kullanmamam ayıp mıdır?
Cevapla