Benimle küsen arkadaşıma doğum günüm için bana aldığı hediyeyi geri götürdüm yanlış mı yapmışım?

15 Temmuz Doğum günümdü. Arkadaşımın da 10 Haziran. Ben ona 6lı kahve fincanı ile bileklik aldım. O bana çiçek sepetinden sıradan bir süs biblo yollamış ama yine de sağolsun. Ama bu hediyeyi yolladığı gün çok sık mesaj attığım yerli yersiz mesaj attım için sevgilisi bile rahatsız olmuş. Arkadaşıma attığım mesajlarla kızdırdım için benimle konuşmasını istememiş küstü. Ben bu ara numara çok değiştirmiştim. Instagram Facebook açamıyordum telefon bile değiştirdim. Son numaramı bile rehberine kaydetmemişti. Ben de kaydet diye çok sık mesaj atmıştım arama beni bir daha istemiyorum dedi. Sevgilim bile sen kadar aramıyor dedi. Yani haklı çok haklı. Bende madem küsüyor neden hediye yolluyor diye hediyesini götürdüm. Yanlış mı yapmışım ve bir daha aramız düzelmez mi?
Benimle küsen arkadaşıma doğum günüm için bana aldığı hediyeyi geri götürdüm yanlış mı yapmışım?
Cevapla