1 bucuk sene konusuyoruz ama benimle sevgili olmuyor hayatima giren ikinci kisi ilgimi cekti hayatima israrla girdi kendini sevdirdi simdide umursamıyor
https://hizliresim.com/tl6wy5x
https://hizliresim.com/41j95nj
https://hizliresim.com/cs3gzxf
https://hizliresim.com/a7pbh5w
https://hizliresim.com/tl6wy5x
https://hizliresim.com/41j95nj
https://hizliresim.com/cs3gzxf
https://hizliresim.com/a7pbh5w
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Çok güzel bı kız sin aslında seni beğen miyor bı liman gibi de görüyor olabilir
Begeniyor ama sevgilide olmuyor arkadasta korkuyor iş ciddiye gider diye heralde ama ne geliyor ne gidiyor ne gitmeme izin veriyor
O zaman onun aklında önceden görüştüğü birisi var onu unutma mamis hem onu istiyor hemde seni bırak Mak istemiyor
Gercekten olur mu ya varmidir yani hayatinda biri
Şimdi vardır demiyorum bak önceden olmuş şimdi unutamamis olabilir
Beni kullanmak istiyor olabilir mi
1 bucuk swne konustuk ara ara sık sık inisli cikisli o zamana kadar kullanirdir diye dusunuyorum ama istwmiyor gibide beni degisik kafami kazan yaptı
Yazdım
Kendin çekme dogru dürüst birine çektir düzgün Bi ışık ta
Cekecek kimse yok
Arkadasim felan yok heo kendim cekerim resimlerimi
Anladım tipin iyi güzel Bi ışıkla halledebilirsin bence
Bunlari acele çektim hemen hikayeme koymak icin belki yazar diye ama vazgeçtim zaten yazacaksa tipimden yazmasin
Yani gereksiz bir çaba
Seven adamın bir sebepe ihtiyacı olmaz direk yazar
Oyle vazgectim brni her halimde sevip kabul edecekse gelsin isterim
Ne gidiyor ne geliyor karıştırdı kafami
İşin gücün ras gelsin bence hiç ugraşma yoluna bak varlığınla var olmadığın birinin yokluğunda hiç bişey kaybetmezsin emin ol
Cok tesekkur ederim sizinde isiniz gucunuz rast gelsin dikkate alicam dediklerinizi
Rica, ederim hayırlı geceler.
Sizede
resimlere bakınca insanın lez biyen olası geliyor
güzel kızmışsın umarım mutlu olursun sever seni
Sevmedi ya baya ugrastim biraz karisik kotu biride degilim aslinda neden uzaklasti bilmiyorum ama özlüyorum
Yani karaterler uymayabilir o hoslantıyı elektirigi almamış olabilir. takılı kalırsan hayatınınüç beş senesi heba olur oma göre davran
Oyle tabi ama axik acilta soylemiyorki ne gidiyor ne geliyor hayatima bakinca hayatima dahil oluyor
Sen net ol ya gitmesini söyle ya da degişmesini
Net olmuyor yaptim
En son gittim şu an
O zaman beğenmesi için fotolar koyma kararının arkasında dur. bu gidiş biçişe yarama daha cok yıpranırsın
Peki o zaman birsey sorabilir miyim? Bana mesaj attikca onu yok saysam net olur mu yani mesajlarina aramalarina hicbir sekilde cevap vermesem
Sen kafanda hala fotoğraf koyim begensini düşünüyorsan cevap vermemen bişe deigştirmez. Önce sen vazgeç kafanda bitir sonra umursamama rolünü yaparsın
1. Hariç koy beğenir ya
Peki teşekkür ederim
🤍🌸
:) ilginc
Ne ilginc
Gzl seksi ve sadesin
Hoşsun beğenir bence gül ama
Cok gulumseyen biriyim normalde ama resimlerde denk gelmemis
Gülen bir foto at
Iyisin kardes
Nndnd iyi iyi