Beğenenlerin sevgi dolu süperliği
Sevmekten, güvenmekten, sevilmekten korkuyor musunuz?
Beğenenlerin sevgi dolu süperliği

Gerçek sevgiden kaçmayın bence 😕….
Korku zarar gelmesinden, hayallerinin yıkılmasindan, güvendiğin dağlara kar yagmasindan, endişe edildiği için olur. Hayatım boyunca böyle bir şeye musade etmedim etmiycem için korkmuyorum
(büyük konuşmayım da bu böyle) 🤣
Kendimi koruyorum diyorsun
Tam teslim olmicağım için ben yere çakılmam diyorsun
Ama uçamazsın da öyle
Sağlıklı uçaklardanim
Anlıyorum seni ama aşk saplıklı bir durum değil …. Sevginin deprem hali…
Karşındaki insan kötüyse ona tedbir almak bir çözüm oldu günümüzde (yeni moda ve tavsiye edilende bu)
Ama esasen doğru çözüm karşı kötü diye bizim tedbir almamız değil…. Karşı tarafın kötü değil iyi olması insan olması gerekir
Kaçındığım bir konudur. Bu konuları sevmiyorum eskisi kadar. Ruhen yaşlanıyorum sanırım yorucu oluyor ve gözümde büyüyor açıkcası sevmek tanımak birini. Yalnızlık bir alışkanlık oldu bende o da kötü bir huymu olabilir ama durumum bu.
Hayır. Sevmek, sevilmek gibi güzel duygular risk almaya değer kesinlikle. Keşkeler pişmanlıklardan daha zordur. Aldığım bir kararın sonuçlarını kaldırmak korktuğum için geride durduğum keşkeleri düşünmekten çok daha basit benim için.
Çok korkuyorum. Fobi oldu resmen
Çok yaygınlaştı bu fobi kozlarda sanki
Tam anlayamıyorum
Sende nasıl oluştu 😕
Bir kavga falan mı denk geldin çevrenden mi kötü etkilendin
Çok güvendim ve güvenim boşa çıktı 🤷🏻♀️
Güvenilmicek birine güvendin demi…
Doğru hayalleri yanlış kişilerle kurmayın diye bir söz okudum
Doğru gibi görünüyordu kavun değil ki koklayalım 🤷🏻♀️
Hayır kavundan daha kolay olmalı….. nerde yanıldın nasıl oldu
Beni kandırdı
Cevap
7Cevap
Korkmam.. ama zaten sevgiye de inanmıyorum artık hiç bir şekilde.
Korkmuyorum da hazır değilim ilgi almaya, vermeye, sevmeye falan, yeniden.
Zor işler demi
Öyle ya. Bi yandan da karşımdaki insana haksızlık yapmak istemem. O yüzden şu an uzaklık iyi ya. Son ilişkim biteli bile bir sene oldu. Erken gibi geliyor.
Niyetin güzel kalbi tap taze olan kız kalmışmıdır
İlla ki
Noooo herkes kalbini yormuş
Söylemek ne kadar kolay yapmayı dene önce hayat o noktaya getirmeden anlayamaz hiç kimse
Kızma 😕
Sakinim
Kalbi yorulunca sevemiyor insan demi
Herkesin kalbi yaralı bakıyorumda
Belki de iyileşmesine izin vermeyendedir kabahat cevaplarında geneli korkusuz sen kimden bahsediyorsun
Korkusuz derken…. Geneli şöyle bir daha izin vermem bir daha yaralanmam ….
Haklılar mı?
Aşk fenomenlerinin sorularını eğip büküp soruyon hep 😄
Hiç farkında değilim… örnek verir misin?
🙃
Genelde gördüğüm sorular bunlar sitede işte 😄senin içinde bı yerlerde bi pembiş yatıyo😄
Pembiş?
Alfa Adana söylenecek sözler mi bunlar ….
Sorular tavsiye olarak geliyor… bazısı soru hakkı bitip ricacı oluyor…
Bazı konularda kavramları konu almak için soruyorum ….
Pembişlik yok… siyah beyaz dır rengim
Beni sinir etmeye gel böyle hep olur mu 🌹🙃
Yoo korkmuyorum
Hiçbirşeyden korkmam diyorsun 😏
Allahtan başka korktuğum tek kulu yok
Vaaay bxbdb
Evet korkuyorum çünkü bırakıp gidince kaybetmek çok yoruyor üzülüyorum çok duygusalim sanırım bu yüzden uzak tutuyorum kendimden çoğu kişiyi de 😑
Korkma
Sevmekten korkmuyom güvenirim de güvenim boşa çıkırsa okişiyi kırarım 4 parçaya son olur korkum yok tur
çevremde o kadar aldatılan insan varki sosyal medyada'da öyle. artık ne sevmeye güvenim kaldı nede sevilmeye hevesim kaldı istemez ben korktum yani
Korkmuyorum ancak güvenmek zor birine baya zor hemde. Özellikle de benim için. İlişkiyi bırak normal bir insana bile.
Sevmekten korkmuyorum çünkü istemsiz oluyor zaten. Ama güvenmekten ve bağlanmaktan korkuyorum.
Evet korktuğum oluyor çünkü yalnızlığı seviyorum! 🤣
Herhangi bir korkum yok
Korkarak yaşanmaz
Onların korku dediklerine biz inanç diyoruz.
Hiç korkmadım.
Aşk yok ki gözlerimi kapatmadim ama aşk yok.
Sevdiğim için güvendiğim için pişman oldum
artık hiç bişey istemiyorum...
Hiç korkmam
Onlar senden korksun dnddn
🫶🏼🍀
Korkularımın üstüne gitmeyi severim 🙂
Yooo
Hayır.
hayır korkmuyorum
Nötrüm 😐
Kapattım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?