
Sevgiliniz sizden soğuyup zenginliğinize aşık olsa tepkiniz ne olur 🤔
#Aşkİlişkileri

Sevgiliniz sizden soğuyup zenginliğinize aşık olsa tepkiniz ne olur 🤔
#Aşkİlişkileri
Yollarımı ayırırdım. Kişi sevdiğini o, olduğu için sevmeli, fazla para kazandığı için seviyorsa bunu bunun adı sevgi değil, menfaat ve çıkar ilişkisi olur. Herkesi layık olduğu değerle baş başa bırakmak gerekiyor.
Cevap
7Cevap
Kaç kuruş lan bir sevda 😃
Pahallı o çok vermem 😃
Ben ayrılırım direk.. zaten para ve tip için seven hiç sevmesin daha iyi... gerçek aşk kalbe bakar her zaman
hangi zenginliğime mesela 😀 zengin değilim kii kalbimin zenginliğine o zaman 😂
Aynen öyle 😄
Zenginliğime tabiki de aşık olacak
Bu devirde kaç erkek milyoner bir çiçekle sevgili olma imkanı buluyor ki
benim yanımda ben olduğum için durmayacaksa hiç yanımda durmasın. direkt yol verirdim
Böyle bir düşünceye sahip birinden kurtulduğuma sevinirim.
Bende ondan soğur tepki vermez bay bay derdim
Fakirliği ile onu bırakırdım para yedirecek halimiz yok
Ben de ondan soğur yol verirdim
Tepki mi? Ona karşı bir tepkim bile kalmazdı? Ama buna rağmen yine de kalbini kırmadan ayrılırdım.
Her ne kadar hak etmese de...
Yolu açık olsun kimseyi tutacak degiliz.
Ben bunu anladığım an direk bırakırım
Ayyy keşke😂 de zengin değilim😂
Tekmeyi basarım
Yol veririm.
Ayrılırım
ayrılırdım
Yol görünür 😃
Ayrılırdım…
Terk ederim
Yallah derim
Zengin olunca düşünürüz onu
Ayrılırım
Direk ayrılırım
Menfaatçi
Paranla döv onu 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?