AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
ilac kullanmadan asabilirsen hobi ile daha guzel olur.
sakn ol şampiyon haledicez senni işini, önce bi dans kursuna yazılacaksın
Hala yaşıyor olmanız kabul edebileceğiniz bir neden
Sakin ol. Bir işin gücün varsa yalnızlığı hiç dert etme bile.
evet cok insanın isteyecegi iyi bi işim var, atandıgım kurumda bekar birileri de var ama benle ilgilenen yok ve bunu aşamıyorum
orada kendini yalnız hissediyor olabilirsin, yeni arkadaşlar edinebilir yeni ortamlara girebilirsin. Zamanla bu hissiyat azalacaktır. Ama sen galiba evlenmek istiyorsun. Bu da nasip işi olmayınca olmuyor sonuçta kendini hırpalamana değmez inan.
bol bol seviş 😂😂
Sen milfsin senin peşinden koşan çok olması lazım
evlenmekten bahsediyorum ben
Kendinden büyük mü arıyorsun? O zaman işin zor senden büyük erkekler genelde ergen seviyor çünkü
Neden bu kararlar bağlamak ama... sadece yalnızlık mı sebebi
Şans verin boşanmış biri de olsa değerlendirin derim bu yaşlarlarda genelde boşanmış erkek oluyor
kurumda boşanmıs biri var 35 yasında benden bir yaş büyük nerde aksam orada sabah takılıyo ciddi ilişkistemiyomus arkadas olmustuk onunla halbuki. ve begenmiştim cocuk olmadıgı sürece sorun degik zaten ama o istemedi
Boşverin hayır gelmez öylelerinden sorumluluk sahibi biri olsun
yani boşanan biri daha var benle yasıt ama sorumluluk almak istemiyolar hepsi öyle
Çok odaklanma sürekli kafada döndükçe sporda etkili okmaz
Biraz fazla olmuş ama o yaşa kadar yanlız kalması imkansız
bana da inan birini bulmak imkansız gelmişti hep
Yalnızlığa bakış acınızı degistirmeniz lazım. Böylesi hayırlı demek ki benim için deyin ve yolunuza devam edin yoksa birkaç yıl sonra bu yillariniz içinde hayiflanmaya başlayacaksiniz
hafız bu yaştan sonra kafanı dinle zaten biri ile de yapamazsın ;)
Kariyerle çok vakit kaybedersen olcağı bu ama üzülme sosyalleşmeye çalış
ama kariyer bana dost oldu belki de delirmeme engel oldu cünkü zaten beni isteyen kimse de yoktu ben kendime tutunacak bir dal olarak gördüm iş güç sınavlar vs yi
O bahanesi şimdi kocanla birlikte mutlu bir hayatın olabilirdi
koca adayı yoktu ki nerden buluyo insanlar onu da bilmiyorum bana imkansız gibi geliyo
Çevresinden internetten birden fazla yer var
çevremde yok internette gercek degil
Peki kal böyle
Kendini mutlu etmeye çalış en iyisi bu mutlu olursan gerisi gelir
Paran var mı? Varsa kendini oyalayacak birşeyler bulabilirsin
maddi durumum iyi, Ankara'da bi kamu kurumundayım babam ticaretten kazanıyo arabam da var ama yalnızım ve mutsuzum iste
Ee tanisalimm isteee
E daha ne istiyorsun kendi kendine hayatını yaşa işte. İlla biri musallat olup acı mı çektirsin? Bence en güzeli yalnızlık.
Bence de leydi ye tamamen katılıyorum bu başına iş almak istiyor😅
@Hayatgercek valla bu devirde yalnız olmak büyük lüks. Evli olanları da görüyoruz sevgilisi olanları da. Sonu mahkemelerde bitiyor. Hayatını yaşamak varken başkasının sorunlarıyla yıpranmak istiyor.
Öyle görünüyor bana göre de yalnızlık büyük sultanlık hele kadın için. Evlilik kölelik erkeğin kahrı ailesinin derdi bitmez evlilik erkeğe yarıyor kadına değil. Bunu önce Pembe gözlüklerle evet diyen evlenince görüyor ve soluğu mahkemede alıyor işte, sadakat desen bu devirde hiç yok neredeyse neyin mutluluğu bu, değil
@Hayatgercek aynen eski zaman değil ki insanlar mutluluğu evlilikte görsün. Zaman değişiyor mutluluk kavramı da öyle. Evliliğin kadına kattığı bir şey yok. Hep kendinden vermek zorunda kalıyor. Fedakar kadın oluyor keyfini erkek sürüyor. Erkek aldatsa bile cinayet işlenmiyor ama kadın aldatsa direkt olarak cinayet. Tüm haklar erkeklerin eline geçiyor evlenince.
Bnde yanlızım ama işte hayatına bekar birini al o sana herşeyi hisettiri
yok ki kimse
Ozamn al bni bekar biri yamlız biri olarak
Ya sen nie öyle şeyler düşünüyon dedimya al beni kistedini yaşa
Kendine avutacak şeyler çok var aklını kullanmıyorsun aile evinde misin tek mi
34 yasımda ailemle yasıyorum, cünkü yalnız kalmayı sevmiyorum
Ailenle yaşamak zor olur bu yaşta hiç sevgilin de olmamış açıkçası bi yolu var senin yalnızlığın giderek bir şey burada yazamıyorum
Ailen baskıcı mı
Yalnizlik güzel bir şey olsada bağimlilik haline geldiği zamanda insanlardan uzaklaşıyorum bu hem iyi hem kötü
Şöyle düşün sana belki yalnızlık daha iyi geliyordur belki hayatına biri girerse çok kötü bir hayatın olucak kim bilebilir ki
Benim gibi birine denk gelmediğin içindir QWE
Biz calisam yalniz kadinlariz cok isterdim zekâsi dusuk sangir sungur altinlarla gün gün gezenlerden olmayi hepsi bizden mutlu yaa 😔😪
ben de isterdim oyle olmaktan kaçtım yıllarca ama şimdi böyle de mutlu degilim
Bende öylee maalesefkii 😇
30 yaşımda ben de yalnızım kendimi işe verdim sen de öyle yap
36 yaşındayım yalnızlık güzeldir. kendinle vakit geçirmenin keyfini çıkar
Deneme daha kötü olursun takılma en iyisi seninki olduğunu düşün
Öğrenim durumunuz nedir 🤔
üniversite, kamu da uzman yard olarak atandım yenilerde , 34 yasındayım
Hangi kurumdasın 🙄 hala ders peşindeysen Maliye sanırım 🤦
aynen maliye
Kolay gelsin , merkez uzmanı mısın?
taşra uzmanlığı diye geciyo ama Ankara merkezde yerim
Anladım Helir Uzmanısınız 🤗 AVDB'de isen şanslısın 🤗
Gelir Uzmanı *
avdb evet, neden şanslıyım? 😀
Vergi daireleri çok yoğun diye biliyorum 👍 nispeten başkanlık olduğunuz için rahatsınızdır, ayrıca binanız ve yeri de çok güzel 👍
Neden yalnızsın peki? Eşcinsel misin
yoo kimse olmadı hayatımda onun icin yalnızım
35 yaşındasın gerçekten kimse olmadı mı
hayır diyorum ya hiç karsılıklı bisi olmadı ya biri benimle tanısmak istedi, ya da ben birilerine karsılıksız bi sekilde ilgi duydum öyle iste
Evlenmeyi düşündün mü?
isteyen olsaydı ve ben de o kişiye olumlu baksaydım olurdu ama bir kere bile denk gelmedi
Kısmet artık. Görücü usulü denedin mi?
bikaç tane cıktı da begenmedim kendimi zorladım hatta ama öyle olmuyo istemeden bir adım bile atamam sonucta
Ben 36 yıldır yalnızım. Ölünmüyor.
öldürmese de süründürüyo bazen
Öldürmeyen acı güçlendirir
yeter güçlendik neyime lazım
Hayatına bir öküz gireceğine kimse girmesin.
öküz dısında bisürü alternatif var ama bana nasip olmadı
Neden yalnızsın
bilmem ben istemedim böyle olmasını
Yalnızlıklarımızı paylaşalım mı
Bende yalnızım ama sen neden böyle düşünüyorsun
üzülüyorum halime cünkü
Peki mutlu olman için ne olmasını istiyorsun
hayatımda bir kere olsun karsılıklı ilgi sevgi yasamak isterdim nası bisey hiç bilmiyorum mutsuz olmamın sebebi bu biri beni begenir belki onda sorun yok ama benim istemediğim biri olunca anlamı da yok
Ama tanımadan isteyip istemediğini de bilemezsin, belki şans vermen gerekir tanımak icin
Amaan bekarlik sultanliktir bosverrr
Ben hep yalnızım ve bu durum beni mutlu ediyor
İşe güce ver akışına bırak
akışı diye bisey yok ben tamamen umudumu kesmek istiyorumm en kücük beklenti beni cok yıpratır kaldıramam
İşte karsindakinden çok şey beklemeden yaklaşsan sorun kalmayacak
karsımda kimse yok zaten dolayısıyla bekkenti de yok
O zaman aşırı kıstaslarını bırak
Sonrada kafayi yedim galiba dersin :))
Yanliz kalmak senin sucun ama
ben 55 yaşında yalnızım ne yapalım yani ölelim mi
Kabullenmemin inan ki bir yolu yok.
Neden yalnızsın konuşalım bunu
Neden we nası bu hale geldin ki
Yok bir caciga yaramaz
sadece sen yalnız deılsın
Hımmm böyle olmayı sen mi seçtin
Kendinle yüzleşip barışmak
Kabullenme daha erken
Yalnızlıktan kurtul biran önce
Dua ve Allah’a yönelme..
Gelen seks için gelecek zaten boş ver
Seni ancak benim gibiler çok iyi anlar
Bende yanlızım aynı yaştayız yapcak bişey yok
Rahat olll. Sosyal olmaya calis. Bi hobi edin.
yalnız değilsin merak etme
yalnızlık zor bilirim
Benim kadar yalnız değilsindir
hemen buraya gel
geldim
öyle kendini hırpalayarak hayat yaşanmaz, birine sürekli ihtiyac duyularak da yaşanamaz. hayatın akışını sürekli yönlendirmeyi bırak, bu bir su dalgası bazen sen bu dalgadan çıkar istediğin yere gidersin, bazen sen istesen bile seni sürükler sen yönlendiremezsin. Toparlan
Yalnızsan tercihimdir
Kafanda düşündüğün gibi bir şey değil bu
Kabullenmek zorunda değilsin bence umut var
Eğer istersiniz tanımak isterim sizi
konusabiliriz istersen
Bende yanlizim bende
Evlenelim hemen