O takip etmiyorsa sorun etmem.
Sorun ederim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sorun ederim çünkü defalarca bu yüzden aldatıldım o takip ettikleri kızlar bunlara bi kuyruk sallasa hepsi seni beni görmez gider o kızlarla aldatır valla erkeklere güven olmaz bacım
Aynı şeyi düşünüyorum
Zaten tanışmak için takip ediyorlar yoksa neden takip etsin seninle ilgilenir
Yine aynı şeyi düşünüyorum.
İkiziz biz 😅
Cidden hissettiği çıkıyor insanın
😃😃Konu aslında benden çıktı. Şu anki sevgilisi düşünsün.
Onu da aldatır merak etme jsjsjs karaktersiz biri gibi
Onu çok iyi tanıyan biri olarak yine aynı şeyi düşünüyorum. Sadece sanırım egosal bir sorun yaşıyorum. Çünkü "İlk kez birine âşık oldum. Aldatmam." diyordu ve takip ettiği ve takipçilerinde ciddi manada bir ara temizlik yaptı. Geçende yine on ve üstü kişi takip etti. Sonra kız fark edip sorun etti, o da çıkarttı sanırım. Çünkü düştü. Takipçi sayısı da çok yükselmedi o sıra ama biraz yükseldi. O da düştü. Şimdi iki, üç kişi yine takip etmiş takipçi kısmına bakınca.
Ederim. Modern olalım safsatası altında güzel kardeşim olmaya gerek yok.
Cevap
5Cevap
O takip etmiyorsa sorun etmem.
Takip ettiğine de takipçisine de bakarım. Kadın gördüğüm zaman rahatsız oluyorum.
neden sorun edeyim ki
Hayır
Yesss
O takip etmesin
Sorun etmem
Hayır benlik bir sorun yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar