Takipçileriniz Takipten Ayrılınca Beddua Ediyor musunuz?

Takipten çıkanlara beddua etmiyorum ama çok sinir oluyorum.
Takipçilerime yapmadığım yağcılık yalakalık kalmıyor yine de arada ayrılanlar oluyor.
Sanaldan birine yapılan beddualar ilgili kişi nick kullanıyorsa yerine ulaşır mı?

Not: Bazen yorumlarda beni sorularına davet etme diyen teknoloji özürlüler oluyor. Yani davetten sıkılanların beni engelleyip davetlerimden kurtulması yorum yapıp davet etme yazmaktan çok daha kısa süren bir işlem. ilk üye olduğum gün 800 kişi ekledim. Eklememde ki amaç soru veya bence paylaşirken hepsine tek seferde otomatik olarak "soruda görüş paylaşma" daveti göndermekti.
Yani eklediğim hiç kimseyi kara kaşına kara gözüne hayran olduğum için eklemedim ve o zahmeti çekmişim tabiki sorularıma davet etme özelliğini kullanacagim. Kolay mı 800 kişi bir günde eklemek. Takip ettiğim üyeleri sorularıma davet ederken özel olarak davet yollamıyorum. Paylaşımlarımdan ve attığım otomatik davetlerimden rahatsız olanlar lütfen engel atsınlar. Yoksa kimseyi aradan çıkarıp digerlerine toplu davet atma lüksüm yok.
Saygılar, sevgiler.
Takipçileriniz Takipten Ayrılınca Beddua Ediyor musunuz?
Cevapla