Bir erkek bir kız yüzünden her şeyini kaybettiği halde neden hâlâ onu ister?

Erkek arkadaşım benim yüzümden yanlışlıkla davalık oldu ve birçok para kaybetti, belki arabalarından birini satacak. Dizüstü bilgisayarını ve telefonlarını da kaybetti. Belki başka firmada bir iş bulması gerekecek. Az daha hapse girecekti. Fakat hâlâ beni çok istiyor. Benimle görüşmesi onun için riskli fakat hâlâ benimle görüşüyor, bana yiyecek ve içecek getiriyor, yemek yemeye götürüyor. Geçen gün ilaç aldık beraber. Başına gelenlerden çok, ben ülkeme döneceğim için üzülüyor. 3 gün sonra dönmem gerekiyor. Geri dönmememden korkuyor. Son günlerde yüzüme bakarken gözleri doluyor hep. Ayrılık konusu açıldığında sarılıp ağlıyor. Daha önce de ayrılmak istediğimde çok ağlamıştı. Sürekli ağlayan birisi de değil. 36 yaşında adam. Bir tek annem vefat ettiğinde böyle ağlamıştım dedi. 10 yıllık bir ilişkisi varmış ama daha çok anlaşmaya dayalı bir ilişkisiymiş. 3 sene önce ayrılmış. Kadın çok sakinmiş ve o ne isterse yapacak potansiyeldeymiş, genelde parayı da kadın kazanırmış. Sonradan ölümcül olmayan fakat hayat kalitesini etkileyen önemli bir nörolojik hastalığa yakalanmış. Kadının kendisi bu yüzden sessizce ayrılmış. Ama onun için böyle ağlamamış. Tartışsalar da pek kafaya takmazmış. Geçirdikleri onca yıla rağmen ondan sıradan bir arkadaşı gibi bahsediyor. Bana hissettikleri yüzünden kendisi de şaşırıyor. Çünkü daha 1.5 ay önce ilk kez yüz yüze gördü beni. İlk defa böyle hissediyorum diyor. Nasıl bu kadar büyük bir aşka yakalandım diyor. Onun mutsuz olduğunu görünce içim parçalanıyor. Ona her defasında tekrar geleceğime söz veriyorum fakat gelmememden korkuyor. Üstelik çok da yakışıklı bir adam. 60'lı ya da 70'li yıllarda çekilen filmlerin ünlü ve yakışıklı başrol oyuncularına benziyor. Kendi ülkesinde de diğer ülkelerde de her kadının fiziksel olacağı beğeneceği birisi. Üstelik aramızda 15 yaş var. Sizce bu hissettiği duygu ne?

Bir erkek bir kız yüzünden her şeyini kaybettiği halde neden hâlâ onu ister?
Cevapla