Kızlar kötü çocukları seviyorlar diye yeni kişilerle tanışmıyorum, sizce doğru mu bu?

Yeni birileriyle konuşmuyorum nasıl olsa "bu da efendi, bir esprisi" yok deyip yol verecekler diye.

Efendiden kastım pisirik biri değilim, elini tutan, gezdiren biriyim. Aşırı üstüne düşen biri değilim, ama yapım bu olduğu için artık ben de kabullendim ve uzak duruyorum.

Kızlar kötü çocukları seviyorlar diye yeni kişilerle tanışmıyorum, sizce doğru mu bu?
Cevapla