Tipi benden kötü olanların çok güzel sevgilileri var, benim yok. Sizce ben nerde hata yapıyorum?

Valla artık aşırı zoruma gidiyor. Çocukta bir şey yok ama yanındaki karı taş gibi. Yani bizim ne eksiğimiz var?
Tipi benden kötü olanların çok güzel sevgilileri var, benim yok. Sizce ben nerde hata yapıyorum?
Cevapla