Sevgililerin toplum içinde sırnaşık yapışık hallerinden tek ben mi iğreniyorum?

Gerçekten iğrenç bir hal aldı hastanenin cafesinde oğlanı şappıdı şuppudu öptü kız hani insan sevdiğini öpmek ister elbet fakat bu bence gizli yapılmalı bu dindarlık falan değil muhafazakar biri değilim fakat iğrenç göründüğünü inkar edemeyeceğim. Ondan evvel durakta kızın biri oğlanın çeyreğini yedi iki dk da. Dudak dudağa gerçekten iğrenç toplum içinde olması sizce nasıl? Bence berbat öğk🤮
Sevgililerin toplum içinde sırnaşık yapışık hallerinden tek ben mi iğreniyorum?
Cevapla