Bu çıkarcı insanlardan bunaldım sevilmemek ne kötü değilmi?

33 yaşında bekar memurum. Görselliğim yok pek güzel sayılmam. Bu neden bu yaşıma kadar ne teklif geldi ne isteme. İnsanların önceliği ahlak iyilik vs değil. Sosyal mecradan tanıştıklarım oldu onlarda ya benim istediklerim ciddi değildi ya da mesleğimi duyunca maaş var diye geldiler onuda ben istemem ayrıca ne derece güvenebilirim. Hayatta böyle zor

Bu çıkarcı insanlardan bunaldım sevilmemek ne kötü değilmi?
Cevapla