Durumu benden iyi olan insanlarla ilişki kurmuyorum. Sizce bu eziklik mi?

Yani benden yüksekse kaçıyorum. Reddediyorum.

Durumu normal olanlarla takılıyorum.

Durumu benden iyi olan insanlarla ilişki kurmuyorum. Sizce bu eziklik mi?
Cevapla