Yani benden yüksekse kaçıyorum. Reddediyorum.
Durumu normal olanlarla takılıyorum.
Yani benden yüksekse kaçıyorum. Reddediyorum.
Durumu normal olanlarla takılıyorum.
Tercih meselesi ama çok mantıklı da değil. Yani durumu iyiyse onun iyi seni bağlamaz. Sonuç olarak o insanla görüşünce kahve içicicen veya bir yere gittiğin de herkes kendi hesabını ödeyecek. İnsanları maddiyata göre ayırmak saçma
herşeyi parayla alacaklarını sanıyorlar. Benim durumum da bir zamanlar cok iyiydi asla insan ayrımı yapmadım. geldiğimiz yeri asla unutmamalıyız.
Cevap
3Cevap
tercih meselesi ben de benden durumu iyi olan kişi ile sevgili olmazdım
Aynıyım, eziklikle alakası yok, o çıtanın iletişim ve algı düzeyi, farklı bir frekansta oluyor, her şey bundan ibaret.
Bunun tam tersi olmasi lazımdı erkek böyle olmasi lazımdı
Biraz eziklik bence
Çok normal.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?