Kendini geliştirmeyen boş insanlarla muhatap olmuyorum?

Hayatta öylesine yaşayan kişilerle muhatap olmuyorum, seçiciyim. Eğitim seviyesinden bahsetmiyorum, kendini eğiten kişi her türlü eğitir. Karakteri olarak ezik, sıkıcı, kıskanç, geveze.. vs.. insanlarla ilişkimi kesiyorum. Sürekli aynı kalan değişmeyen insanlar çok sıkıcı bence. Bu sebeple eleştiri alıyorum, bencil olduğumu söyleyenler var. Ama ne yapayım sinir oluyorum dar beyinlilere
Kendini geliştirmeyen boş insanlarla muhatap olmuyorum?
Cevapla