
-Hayatınızda ikiniz de birbiriniz için daha önce hiç karşılaşmadığınız kadar uyumlusunuz,
-Hiç olmadığınız kadar aşık ve isteklisiniz,
- Yani aslında birbirinizi çok istemenize rağmen mesafelerden dolayı ayrılmak zorunda kaldınız mı?

-Hayatınızda ikiniz de birbiriniz için daha önce hiç karşılaşmadığınız kadar uyumlusunuz,
-Hiç olmadığınız kadar aşık ve isteklisiniz,
- Yani aslında birbirinizi çok istemenize rağmen mesafelerden dolayı ayrılmak zorunda kaldınız mı?
Zoru severim de öyle sevgiden aşktan biten imkansız bir ilişkim olmadı. İhanet ve hainlikten biten oldu. Hainlik içine erkeklik gururunun bile bile yıkılmaya çalışması içindeki her şey giriyor. O yüzden böyle olayları görünce soğuyorum
Anladım kanks bende hayatta en çok hainlik aldatılma vesaire gibi şeyler olunca zoruma gider sanıyordum da, düşünsene her şey çok iyi ama bir araya gelemediğin için 5 sene debelendikten sonra bitirmek istiyorsun. O kadar çaresiz kalıyorsun ki artık kendi yuvasını kursa da 3-5 ay nefret edip atsam aklımdan diyorsun o da olmuyor.
Bu da ayrı bir mevzu. Sen bir şeyi tam silmeden bir yenisine başlarsan kendine yaptığın en büyük saygısızlık olur. O yüzden biri bitecek gidecek. Sonra yenisine bakacaksın ki huzur bulacaksın. Birini unutmak için başka bir kadını bulmak, o kadında yara açmak gerek yok
Aynı şekilde düşünüyorum. Sorun o ki o da aynı şekilde düşünüyor. İkimizde 8-10 aydır hiiiç bir ilişkiye başlamayı düşünmüyoruz. DÜşünmediğimiz için de kopamıyoruz. O ben bir başkasına bakmam bundan sonra yeter diyor ben de aynı :) Onu bilmem ama aynı şekilde güvenebilecceğim birinin olacağını zerre sanmıyorum kalp öldü.
Geçmiş olsun. Sen kimseyi bulmasan da o seni bulmuştur, konuşmuştur kabul eder. Sadık kalıp konuşmasan seni gay ilan eder niye? Çünkü dönem kızı. Bak böyle kızlar çok tehlikeli kdkdk. Sadakatin ne olduğunu bilemeyip, etrafında sürekli kızlarla içli dişli erkek çevresi olan bir kız. Sen ondan ayrıldıktan sonra başkasına gitmeyince kafasında kurar çünkü sadakat ve güveni bilmez. Kendi gider birileri ile konuşur, dersin ki bu beni hak etmiyor. Seni kıskandırmaya çalışması bile buna örnek. Böyle sapkın özellikleri varsa zaten bu kızla işin olmasın değmez
Bu resindeki buz olsam gercekden asik olabilseydim ates olan kiza sarilir askindan yanar yok olurdum asik olmayi cok ozledim
İlk aşık olduğumda daha 19-20 iken ilk kez uzun uzun birbirimize sarıldığımda Allah ım al canımı da mutluyken öleyim bana bu kadar yeter demiştim. Ahh ahh mutsuzken gidecez :D
Kanka sen gene sarilirken karsilik bulmussun hayatimda 2 kere asik oldum 2 side karsiliksizdi yaklasik 6-7 yildir ask hisetmiyorum kimseye keske hissedebilsem
Kanks ben o konuda şanslıyım ya aşık olduğum herkesle birlikteliğim oldu. Ama dersen ki bir daha aşık olurmusun yok bende sanmıyorum. Olmaya yüz tutsam bile kendimi frenlerim anlıyorum o yüzden.
Ah ah yak bi sigara kanka
Yok ya ben imkansız görünen askları oldurmaya calısıp sonra zortlayan tipim genelde. Hala hayatta her seyi kontrol edemeyeceğimi anlayamadım sürekli bişileri oldurmaya calısıyorum. Kim asıladı bu ozguveni hiçbi fikrim yok
:D Bende genelde önce inandırılıyorum. Aradan yıllar geçince de yaa sen haklıymışsın bu bu bu gibi bahaneler geliyor. BEn yıllar öncesinden terk edip oraları gelemezsin diyorum inanmıyorum kafadan abi aylarca binbir takla atıp inandırtıp yıllar sonra da yaa sen haklıymıssın diyorlar ehe
pehh kanks bu filmin sonunda yanan hep iyi insanlar oluyor.
Yok kanks bende öyle zannediyordum ama bazı durumlar çok daha karmaşık. Yaşamadan önce asla yapmam dediğimiz şeyleri yaşadığımız zaman yapıyoruz öyle durumlar oldumu hiç sende bilmiyorum. Benim ki öyle bir şey. Yani körü körüne kimsenin 2-3 lafına güvenecek kadar saf değilim o kadar hayat tecrübem var hehehe
Eh burada haklısın. Biraz geçmişin izi biraz da işte o geçmişte yaşadıklarını ileride kimseye yaşatmama çabası... Senin de dediğin gibi sanki dünyayı biz kurtaraca anasını satiyim.
Cevap
1Cevap
Yaşamadım
Sonsuz yalnızlığı benimseyen biri nasıl yaşasın kanks :)
İmkânsız aşk sevmem🍀🗝️
Bizde sevmiyoz kanks kim kendini onun olamayacağını bile bile o derde düşer ki.
Duygusuz olmak en güzeli.
Hayır. hayatimda kimse bile olmadı ki
Kanks yaş doğru ise zor bee.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?