Aslinda arkadas grubumuzla sözleşmiştik, çocuk bunu istemedi ve "Biz takılsak, tanışsak" falan dedi, olur dedim arkadaşları ektik. Arkadaşlarımız yine de aksam üstü gelin falan dediler o istemedi. Tek olalım, senle olmak istiyorum falan dedi.
Ben dışarda yemek yemeyi sevmiyorum çünkü çok yiyen biri değilim. O açım dedi ki ilk dateye aç gelinse bile, yemek yenmez bence. Kahve içilir falan yani. İkna edip beni burger kinge götürdü. Sonra ben kendi alacağıma karar verdim, sormasını bekledim. Kasada kuyruk vardi, o bana sormayinca ben ona sordum ve alacağım şeyi söyledim. O da, ikili menüsü daha ucuza geliyor onu alalim dedi. Bende tamam dedim ve birde 9lu nuggets eklettim. Ödeme gelince yüzüme baktı bende dedim ki sen öde, ben sana atayım. O da "tamam ya ibanima atarsin" dedi. Aşağı inip yer tuttum, çok iğrendim. Sonra fişle geldi bende ibanini istedim "Kizim gerek yok sacmalama" falan demedi asla ve ibanini verdi. Fişteki tutarı 2ye bölüp ona düşen payı attım. Surat yaptı. Nuggetlerin fiyatini çıkartmadim diye :D sonra bende jeton dank etti ve nuggetleri bölüşebiliriz ya da ben sana geriye kalan parayi atabilirim dedim. "Saçmalama kizim ya" falan demedi. Harbiden benden fazla yedi JAMIZMZMSMS
Çok iğrendim... Bana göre buluşmaya davet eden kimse o ödemeli. İlk buluşmada erkek ödemeli. Ben bu insanı bir daha görmek istemiyorum ne yapabilirim? Aynı sınıftayız ya iğrendim gerçekten jszjzkzmxms yüzünü görmek bile istemiyorum jdxjmxmmsms
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer