İlk buluşmada küçücük hesabı ödemedi, bu hareketi bana itici geldi. Böyle düşünmekte haksız mıyım?

Bir meyvesuyu içtim o da kahve. Ödemeye gelince nezaketen yarı yarıya ödeyelim dedim. Hemen tamam dedi. Zaten toplamında 100 TL falan ödeyecekti. Durumları iyi anlattığına göre ama bırak benden olsun vs demedi. İlk buluşma için bana itici geldi. Yanlis mi düşünüyorum

İlk buluşmada küçücük hesabı ödemedi, bu hareketi bana itici geldi. Böyle düşünmekte haksız mıyım?
Cevapla