2 yıllık sağlık bölümünün stajinda nöbet oluyor mu?

Tıbbi laboratuvar teknikleri bölümünü okuyorum staj olduğu zaman nöbete kalıyor mu stajerler biliyor musunuz
2 yıllık sağlık bölümünün stajinda nöbet oluyor mu?
Cevapla