Flörtümle çok iyiyken birden görüldü attı ve yazmıyor, sizce nedenini sormalı mıyım yoksa peşine düşmeyip bırakmalı mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Evet arkadaşlar yazma diyenleri dinlemeyip yazdım ayakta on tane yalan uydurdu, telafi edicem, özür dilerim falan.

Yalanlarını tek tek yüzüne vurdum biptim bıraktım.
Haklısın diye yalvarıyor şimdi 🤣🤣
Flörtümle çok iyiyken birden görüldü attı ve yazmıyor, sizce nedenini sormalı mıyım yoksa peşine düşmeyip bırakmalı mıyım?
Cevapla