Erken yaşta evlendim, telefonumu bile gizlice kullanıyorum. Boşanmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Her şeye karışıyor şu an bile gizlice telefonumu kullaniyorum çünkü gitti bıktım ben evlenmeden önce hiç böyle değildi bu adam aklımı edeyim cidden ya of yardım edin

Erken yaşta evlendim, telefonumu bile gizlice kullanıyorum. Boşanmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla