19 yaşındayım, beni sevebilen biri çıkmadığı için üzülmem normal mi?

Çevremde herkesin uzun ilişkisi var gerçekten beni sevebilecek bir adam çıkmayacağını düşünüyorum git gide 19 yaşındayım bu arada
19 yaşındayım, beni sevebilen biri çıkmadığı için üzülmem normal mi?
Cevapla