Kimseyle takılamadım sevgili olamadım diye çok üzülüyorum normal mi?

27 yaşındayım. Çirkin değilim. Ama ne birileriyle takıldım üniversitede falan ne de sevgili olabildim. Hiç öyle temiz falan diyip teselli etmeyin. Hayat bu değil. Kadınlar da takılabilir. Veya sevgilileri olabilir. Bu yaştan sonra karşıma gelecek kişinin olur benim olmadığı için sinir olurum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Eksik hissediyorum sürekli. Sosyal anksiyetem vardı olmadı. Şimdide yok işte.

Kimseyle takılamadım sevgili olamadım diye çok üzülüyorum normal mi?
Cevapla