Başka birisini o içtenlikle sevemiyorum napıcam böyle 19 yaşındayım?

4 yıllık ilişkimiz vardı. ilk sevgilimdi çok içten seviyordum o da seviyordu. ama aldattığını yakaladım ve iğrenç şekilde. ayrılalı da 3 ay oldu. ama aklıma geldiği zaman çok üzülüyorum kimseyi o içtenlikle sevemiyorum bütün gerçekçi hislerimi onda yitirmiş gibiyim
Başka birisini o içtenlikle sevemiyorum napıcam böyle 19 yaşındayım?
Cevapla