Hiç kimseden etkilenmiyorum, hoşlanmıyorum etkileniyosam da sevgili olma gozuyle degil. 20 yaşındayım 2 yıldır hiç sevgili yapmadım kimseyi istemiyo duygusal anlamda ruhum. Aşık olmadan bi erkeğe katlanamam ya surekli mesaj atcak buluscaz onu çekcem falan korkunç.
Sizce sevgili olmamaya devam mi etsem yoksa çevremin senin neden sevgilin yok, şu çocugu sana ayarliyim, kankam seninle konusmak istiyomus baskilarindan kurtulmak için öylesine birisiyle sevgili mi olsam?
Ne yapayim ya
Sizce sevgili olmamaya devam mi etsem yoksa çevremin senin neden sevgilin yok, şu çocugu sana ayarliyim, kankam seninle konusmak istiyomus baskilarindan kurtulmak için öylesine birisiyle sevgili mi olsam?
Ne yapayim ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer