20 yaşındayım, kimseden etkilenemiyorum. Öylesine biriyle mi sevgili olsam

Hiç kimseden etkilenmiyorum, hoşlanmıyorum etkileniyosam da sevgili olma gozuyle degil. 20 yaşındayım 2 yıldır hiç sevgili yapmadım kimseyi istemiyo duygusal anlamda ruhum. Aşık olmadan bi erkeğe katlanamam ya surekli mesaj atcak buluscaz onu çekcem falan korkunç.

Sizce sevgili olmamaya devam mi etsem yoksa çevremin senin neden sevgilin yok, şu çocugu sana ayarliyim, kankam seninle konusmak istiyomus baskilarindan kurtulmak için öylesine birisiyle sevgili mi olsam?
Ne yapayim ya
20 yaşındayım, kimseden etkilenemiyorum. Öylesine biriyle mi sevgili olsam
Cevapla